Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verkkokaupasta toisen tiedoilla ostaminen = petos

Vierailija
29.12.2011 |

Henkilötietoni olivat surullisenkuuluisalla tietovuotolistalla, ja tänään tuli ensimmäinen ( toivottavasti myös viimeinen) lasku tavarasta, jota en ole itse ostanut. Ihmettelen suuresti, miten tuo huijari on saanut nimissäni olevan paketin noudettua postista todistamatta henkilöllisyyttään? Tyttäreni (10 v) ei saanut kummitätinsä lähettämää pakettia ilman henkilöllisyystodistusta ja hänen piti antaa minulle valtakirja ennen kuin sai paketin!

Kuinka siis huijari (luultavasti vielä mieshenkilö) on todistanut olevansa minä (nainen)? Uskomatonta!

Olen menossa tekemään huomenna rikosilmoituksen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule kirjattuna niin sen saa kuka vaan hakea.

Vierailija
2/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jäisi huijarit kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta. Tosin voinhan minä tilata kenen tahansa nimellä minne tahansa tavaraa ja maksaa sen itse.

Vierailija
4/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössähän huijari voi valtuuttaa itsensä hakemaan paketin? Eli väärentää siis sinun allekirjoituksesi jne.

Vierailija
5/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten, kun olin opiskelija. Kun erosimme, alkoi postista tippumaan kummia laskuja (ex oli aiemmin aina ehtinyt hävittää kyseiset postit ennen kun ne näin). Tein rikosilmoituksen ja ex myönsi ilman lupaa tavarat tilanneessa tiedoillani. Oli saanut ne postistakin haettua ja minä itse en tavaroita ikinä nähnyt. Mulle suositeltiin oikeusaputoimistoa jossa kävin ja sanottiin, että ei kannata lähteä juttua nostaan, koska se tulee mulle kalliiksi ja mitään takuita ei ole, että voittaisin, vaikka mies kaiken myönsi. Maksumieheksi jouduin siis minä! Voitte vain arvata kuinka pääni sisällä kiehui. Noh, eihän siinä mennyt kuin monta vuotta maksaa osamaksuilla n. 20 000 markan laskua. Toivottavasti sulle käy paremmin!