Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin syytä huolestua?

Vierailija
29.12.2011 |

Olen raskausviikolla 32.

Tänään huomasin siteeseen tulleen viirun verta, joka oli kuivunut ruskeaksi.

Myöhemmin tuli vähän vaaleanpunaista tahraa ja nyt tuli kirkasta verta paperiin pyyhkiessä.

Verta on tullut vain niukasti.

Eli milloin on syytä huolestua tuosta "verenvuodosta"?

Koko päivän on kyllä jomottanut alavatsaan ja selkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole ihan normaalia käyttää terveyssidettä kun raskausaikana tulee enemmän valkovuotoa? :D

Vierailija
2/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa tulet av:ltä neuvoa kyselemään. Eiköhän kantsis soittaa synnytyssairaalaan/terveyskeskukseen/terveysneuvontaan ja kysyä sieltä, mitä pitää tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että sulla on limatulppa irronnut. Mulla synnytys alkoi heti seuraavana yönä tuon tulpan irtoamisesta, mutta tiedän tapauksia, joissa se on irronnut viikkoja ennen synnytystä. Soittaisin sinuna kuitenkin ä-polille...

Vierailija
4/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole ihan normaalia käyttää terveyssidettä kun raskausaikana tulee enemmän valkovuotoa? :D

Silloin mennään gynelle oli raskaana tai ei jos tarvitsee valkovuodon takia käyttää sidettä. Se kun on merkki tulehduksesta kovinkin usein.

Ap:lle: Itse olisin huolissani jos verta tulisi oikeasti, siis valuen.

Vierailija
5/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mennään gynelle oli raskaana tai ei jos tarvitsee valkovuodon takia käyttää sidettä. Se kun on merkki tulehduksesta kovinkin usein.

Ap:lle: Itse olisin huolissani jos verta tulisi oikeasti, siis valuen.

Mitähän varten sitten terveyssiteet on tehty? Juuri olin neuvolalääkärillä joka tarkisti kyllä että kaikki kunnossa alakerrassa. Minusta vain on mukavampaa käyttää sidettä. Ei sitä valkovuotoa niin paljoa tule :D

Mutta joo, aiheeseen.

Soitin aikaisemmin naistenklinikalle, mutta käskivät vain seurailemaan. Puhelun jälkeen tuli ne kirkkaat pisarat paperiin, enkä tiedä onko tuo tarpeeksi hyvä syy soittaa sinne uudelleen.