Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**heinäsirkat viikonloppuun**

11.11.2005 |

En huomannut meille vielä pinoa tälle päivälle ja taidetaan olla niin laiskoja/kiireisiä kirjottajia että ehkä yksi viikonloppu pino riittäisi.

Oletteko kaikki siirtyneet tuonne yahoon listalle kirjoittelemaan? Itsekin olen sinne ilmoittautunut, mutta tänne on jotenkin mukavampi kirjotella.

No joka tapauksessa tervetuloa kaikille uusille :)

Onneks alkaa viikonloppu, tämä viikko on ollut ihan kamalaa töissä. Ei jaksa kiinnostaa hommat ja väsymys on kova. Toivottavasti tämä tästä parantuu, joutuuhan tässä vielä töissä olemaan monta kuukautta.

Olotilassa ei mitään uutta, väsyttää, etoo ja maha pömpöttää, mutta mikäs sen mukavampaa :)

nellariina 6+1

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei kidelma..miks pitää käydä noin? niin surullista..:( koittakaa jaksaa.

mä oon nyt ihan pihal noist raskausviikko jutuista..siis pistin eilen tänne et ois rv4+5..mut nyt ku katoin raskauskiekost,jonka linkki oli laitettu,ni se sanoo et raskauden kesto 4 viikkoa 5 päivää.

ni onks nyt sit menos kuudes päivä vai viides??

kun 10.10 alkanu viimiset menkat..auttakaa hädässä.hih:)

tänään ollu kohtuu hyvä olo..sellast jännää " puristust" välil mahas..tai oisko se sit sitä painetta mistä kaikki puhuu..noi rinnat on silti ihan muuttuneet,hämmentyy vieläki ku niit kattoo.

avomies läks just töihin ja mä jäin yssissee kotii.piti mennä äipälle saunomaan,mut ku on pakko tehä kouluun yhtä tehtävää,ku en saa muuten ikinä sit valmiiks..sellanen typerä essee:/

mitä te muuten teette?opiskeletteko vai töissä?

mä opiskelen amk:ssa sosiaalialaa..sosionomiks ois tarkotus joskus valmistua.eka vuosi vast tosin menos.

muistaakseni joku kyseli ollaanko kerrottu raskaudesta muille..

ni mä kerroin kans äipälle,kun sille nyt muutenki aina kerron kaiken.pikkuveli tietää kans ja pari kaverii.en ois halunnu kertoo ees noin monelle,ku on pelko siit keskenmenosta.tai tarkotus oli kertoo vaa yhelle kaverille,mut pari koulukaverii arvas,ku en lähtenkää fuxiaisiin juopottelemaan.

toivottavasti kaikilla meillä nyt sujuu raskaus loppuun asti hienosti! :)

vauvaliimaa ja tarrasukkia & hauskaa lauantai-iltaa!! :)

Vierailija
22/34 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidelmalle täälläkin puolella pahoittelut:`(

Laralei: Mullakin viimeiset menkat alkoi 10.10 ja koska neuvola ainakin meillä laskee 28 kp:n mukaan niin silloin tänään olisi 4+5 ja viikko täyttyy siis maanantaisin. Kierron pituuden mukaan mullakin olisi la 15.7, koska kierto siis yleensä 26pv. Toivottavasti sait selkoa...

Itse oleilen kotosalla kuopuksen kanssa ja toivon mukaan voin olla niin pitkään kunnes tämä tuleva nelonen olisi yli vuoden ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jajan seuraksi kotimamma jengiin ilmoittautuu tämäkin! Ehkä joku jotain jo sinne päin on arvellutkin, kun täällä vähän väliä hengailen... *tähän semmonen punasteleva hymiö* Esikko on nyt vuosi ja kaks kk ja kotona olen tässä ollut hänen äippälomasta asti, lukuunottamatta muutamaa kuukautta tässä syksyllä kun olin yhdillä kursseilla. Sitä ennen kirjoittelin ylioppilaaksi. Mukavalta tuntuu lukea teidän muiden kiireestä, etovasta olosta yms töissä ja koulussa (siis ei ilkikurisessa mielessä...) kun tulee niin nostalgiset tunnelmat kun aloin tuota meidän rinsessaa odottamaan opiskelujen loppumetreillä, ja niin hyvin noista teidän jutuista palaa mieleen kaikki se jollakin tavalla onnellinen väsymys kaiken kiireen keskellä ja se ipeällä mahalla ja selällä oireileva oma salaisuus, jota ei vielä tohtinut muille paljastaa... Hih.

Niinaemo rv 5+5

Vierailija
24/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli juu vähän selkoa tähän.mehän mennään sit sun kans samoissa.tai riippuu mistä lasketaan:)

oon viel hereillä..oon täs tehny sit esseetä ja katellu vuosi nuoruudestani-lehvaa.

muhun ei o viel iskeny väsymys..tosin nukuttii kyl tänää parin tunnin päikkärit..ei mul täs nyt ihmeempiä.mukavaa isänpäivää:)

Vierailija
25/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viikkoon kerennyt kirjoittaa tänne kun on ollut niin kiirettä, olen ollut työllisyyskurssilla ja sitten on pitänyt leipoa esikoisen 1v synttäreitä. Aika hiljaista täällä taitaa olla, kaikki ovat tainneet liittyä yahoon keskustelulistalle. Mä en aio liittyä ku niin harvoin tulee täälläkin kirjoiteltua.

Pahoittelut ja halaukset keskenmenon saaneille!

Väsymys edelleen kovaa ja pahaa oloa pukkaa pitkin päivää mutta kertaakaan ei oo tarvinnut oksentaa. Mulla on kadonnut karkin ja suklaan himo. Tuntuu et kaikki suolainen vain maistuisi ja lisäksi hedelmät.

Eka neuvola ois jo 23.11. Oisivat antaneet jo nyt tulevalle viikolle, mutta sanoin etten kurssin takia ota. Onneksi enää viikko jäljellä tyhmää kurssia " kuinka haen töitä# En mä kyllä mitään töitä nyt ottaisikaan :)

sassa 6+5

Vierailija
26/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin suuret pahoittelut keskenmenon kokeneille. Osaanottoni.

Sitten omaa napaa. Oireista, rinnat ovat paisuneet ja alavatsa pömpöttää. Välillä on kuvottavaa oloa...mutta pääasiassa olen vain äkäinen. Yleensä mulla on hyvät hermot... Nyt suutun kaikesta ja tyttöön menee hermot pienimmänkin asian takia. Itse harmittaa kun äkäilen vain lapselle ja miehelle, mutta mitään en sille voi. Pirun äkäinen ja hermostunut vain olen.

Mullahan on näitä pieniä tuhruvuotoja ollut nyt... verta ei onneksi ole tullut ja tämä tuhru on ollut pientä..aamulla tuli taas vähän enemmän housuun tummaa mömmöä.. jospa se ei vielä tarkoittaisi mitään pahaa. Torstaina mulla olisi neuvola, ja viikonpäästä maanantaina ultra(yksityiselle varasin) Mietin tässä nyt että siirtäisinkö tuon neuvolan vasta seuraavalla viikolle jotta ultrassa näkisi ensin onko tuolla elämää. yhtään ei ole nyt uskaltanut ajatella olevansa raskaana tai nauttia tästä raskaudesta kun kokoajan pelottaa että tuo tuhru enteilee keskenmenoa.... Nyt vain toivon ettei tuhru lisääntyisi ja tämä viikko kuluisi nopeasti että ultraan pääsisi...

Mutta nyt, isänpäiväkääretortun leipomiseen

-Marenda ja mussukka rv 6+1-

Vierailija
27/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinoutuminen, tervetuloa uusille. Jos haluatte niin laittakaa tietojanne heinäsirkkojen esittelypinoon, päivittelen sen huomenna. Tänään ei jouda kun pitää viettää aikaa miehen ja tytön kanssa.

Minulla yleensäkin jää viikonloppuna pinoutuminen todella vähäiseksi, kun viikolla ei paljon miehen kanssa nähdä, ollaan sitten viikonloppuisin yhdessä mahdollisimman paljon.

Viikolla ja vieläpä työajalla on mukava pinoutua :)

Mutta nyt ulos :))

nellariina + tiitiäinen 6+3

Vierailija
28/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että sinulla on sama la ja sama synnäri kun mulla. Missäs päin asustelette? Me asumme ihan tässä Mikkelissä. Olisipa metkaa törmätä heinäkuussa synnärillä sirkkasiskoon;)

Vierailija
29/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, toivon sydämeni pohjasta teille voimia toipumiseen.

Minni

Vierailija
30/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

***toipumishalaus ja lämpimiä ajatuksia****

Minni

Vierailija
31/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niin toivoisi että kaikilla jatkuisi raskaus normaalisti ja saisimme nyyttimme sitten kesällä.

Töissä paljastui jo parille tyypille koko homma kun yksi täys tyhjäpää blondi oli huomannut ilmoitukseni hevoseni vuokraamisesta perheenlisäyksen vuoksi netissä... ja sitä ihmetellessä punastuin varmaan kauttaaltani! No se blondi sitten vain soperteli jotain että taisi olla erihevonen kun oli erirotuinenkin. En sanonut siihen mitään. Myöhemmin toinen työkaveri tuli pahoitteleman tuon törpön juttuja.

Itselläni yövuorot on menneet yllättävän hyvin vaikka väsynythän olen ollut ja nukkunut sitten koko päivän aina välissä. Hevonenkin (joka joutui sairaalaan) alkaa voida paremmin ja olen päässyt sitä katsomaan aina aamulla kun pääsen töistä. Pääsee ehkä kotiin jo huomenna.

Öllötys on ollut vähäisempää paitsi että tulen täyteen todella helposti ja närästys saattaa hyökätä yllättävän nopeasti... mutta onneksi taskussa on aina Rennietä mukana.

Ninni rv 7+0 (jee yksi viikko taas kulunut!)

Vierailija
32/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne sitten alkoivat, nimittäin paljon puhutut pahoinvoinnit! Esikoisesta en kertaakaan oksentanut ja nykyisen kohdalla nollasaldo on rikottu jo :/ Onneksi pahoinvointia ei kestä kuin 24h.. heh heh.. Siis tämä on ihan kamalaa! Noh, jos jotain hyvää hakee niin, tupakan polton sain lopetettua kerralla ja painoa on pudonnut 2kg :) Vatsa silti pömpöttää, joten voiko lie enää olla vain turvotusta? Paljoa nyt ei tietenkään, mutta kyllä sen huomaa jo kun kireä paita päällä ja kun osaa katsoa " sillä silmällä" . :D

Ei auta, pakko mennä taas lepäilemään :/

Keskenmenon saaneille oikein suuri hali, tuo on NIIIN väärin!! >:(

Terv.Jenni 6+2

Vierailija
33/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänään tein testin ja plussaa yllättäen näytti! Toisen laskurin mukaan LA ois 17.7 ja toisen mukaan 20.7. En tiedä kumpi oikein. Menkat alko viimeks 10.10 ja kierto oli ennen 31 päivää. Tämä raskaus on todellinen yllätys koska ei paljon ehditty miehen kanssa puuhastella ja ainoastaan yhden kerran olimme ilman ehkäisyä. Meillä on jo pieni tyttö 2v8kk:tta ja innolla odotamme hänelle pikkusisarusta!

Emme aio vielä kertoa kenellekään ja tämä salailu tuntuu jo nyt aika kutkuttavalta!:) Oireina minulla on painon tunne alavatsassa, aiemmin jo havaitut silmissä sumenemiset ja palelu. Viimeksi mulla oli aika kovaa pahoinvointia. Ainiin hei Murmelimamma meillä taitaa olla melko samanlaiset tuntemukset ja samanikäiset esikot! Mäkin jännitän jo synnytystapaa ja mietin koko päivän että miten selviän siitä raskaasta ajasta vauvan ollessa aivan pieni. Mutta toisaalta uskon että nyt on enemmän luottoa itseen ja omiin kykyihin sekä rohkeutta rauhoittaa koti aluksi vain omalle perheelle.

Olen todella pahoillani teidän puolesta joilla raskaus on keskeytynyt. En voi käsittää surunne suuruutta.

t. Myyti La 17.-20.7

Vierailija
34/34 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki olette täällä vielä niin alussa, ja kaikki on niin uutta ja ihanaa!! Itse kerkesin jo tänään surkutella, et kaikki on kohta meillä ohi. Esikoisemme on määrä syntyä tammikuussa... Raskausaika on ollut niin ihanaa, jos ei ota huomioon neljä kuukautta kestävää pahoinvointia.

Niin siitä testin hailakasta viivasta...Se on yleensä hailakampi jos raskaus on todella alussa (istukkahormonia ei ole kehittynyt virtsaan tarpeeksi). Itse tein viime toukokuussa testin ja olinkohan toisella tai kolmannella raskausviikolla. Jouduin marssimaan seuraavana päivänä takaisin apteekkiin ostamaan uuden ja siinä ihan sama juttu. Mutta kyllä se paikkansa piti. Mun täti muuten kertoi, et useammin apteekin testit ovat jopa tarkempia, kuin tarveyskeskuksen virtsanäytteet...ihmeellistä!!

Mutta toivon kuitenkin et kaikki on teillä hyvin ja mukavaa talven odotusta!! :)