Kiinteistökuningatar Kaisan haastattelu Radio Rockissa. Kuunteliks kukaan...?
Huh...huh....ei voi muuta sanoa. Lähinnä siitä, kuinka vastasi kysymykseen, miten hänellä voi olla viime vuodelta palkkatuloja 0 €.
Kommentit (14)
tosi diplomaattisesti ja kierteli kysymystä ja alkoi puhua jostain ihan muusta. käsittämätön kyky.
se jotenkin vastas näin kun kysyttiin suoraan, että miten sulla voi olla nollatulot. Niin se vastasi jotenkin näin "no nyt kun olen naimisissa, niin onhan se niin, että sitten ei ole paineita saada palkkaa, kun mies on niin hyvätuloinen".
Meillä molemmat yrittäjiä. Mies ei nostanut palkkaa ollenkaan kesäkuun jälkeen, koska minä tienasin hyvin.
ko. haastattelua, mutta jostain lehdestä luin, että palkkatulot olivat 0 €, koska hän nosti "palkkansa" pääomatuloina. Omassa yrityksessähän tuo on mahdollista.
mutta kun ei ole, vaan ollut palkkatöissä.
So last season eli uusinta, löytyy podcastina jos vielä tarve kuunnella. Oikeastiko kotiäitejäjotka kuuntelevat Korporaatiota? Kohderyhmähän vanhanliiton hevarit.
Kiinteistövälittäjät tekee provikkapalkalla ja ainahan voi sopia palkanmaksusta työnantajansa kanssa.
So last season eli uusinta, löytyy podcastina jos vielä tarve kuunnella. Oikeastiko kotiäitejäjotka kuuntelevat Korporaatiota? Kohderyhmähän vanhanliiton hevarit.
Joka päivä! Olen hoitovapaalla kotona.
t. ap
Mutta siis se mua ihmetytti, miksei sanonu suoraan, mikä homman nimi on. Mä en tajua.
voisko sen jostain kuunnella, netistä siis?
Radiorock, podcastit. Ei voi olla vaikeaa??
Radiorock, podcastit. Ei voi olla vaikeaa??
ei ole nostanut palkkatuloa yrityksestään vaan on ottanut tulot osinkoina. Se on mahdollista jopa 90 000 euroon asti, jolloin verotus tehdään pääomaverotuksen mukaan. Jokainen fiksu yrittäjä toimii just noin kun Kaisa on tehnyt. Verosuunnittelustahan siinä on kyse.
tässä se radiohaastattelu, siinä on muuten myös jethro joka sanoo, että älä puhu paskaa.
http://www.ruutu.fi/video?vt=audio&vid=205826
ei ole nostanut palkkatuloa yrityksestään vaan on ottanut tulot osinkoina. Se on mahdollista jopa 90 000 euroon asti, jolloin verotus tehdään pääomaverotuksen mukaan. Jokainen fiksu yrittäjä toimii just noin kun Kaisa on tehnyt. Verosuunnittelustahan siinä on kyse.
niinku missä kohtaa? en mä vaan kuullu.
Silloin ei aina ole palkkatuloja.