Paljonko teillä on vuosilomia yhteensä?
Tarkoitan ei -opettajia, opettajilla on kai 14 viikkoa lomaa. Voiko jollain olla yhtä paljon?
Kommentit (37)
Lomaa kertynyt työvuosien mukaan tuo 38päivää ja lomavikkoja siitä muodostuu noin 7,5.
Kunnalla olen töissä.
mutta pakkolomaa 4kk joka vuosi. Itsepähän olen tämän työelämämallin valinnut, ja kivaahan se on.
että miehelläni. Tarkennan vielä, että 1600 h /vuosi :).
työaika on 1600 tuntia muita rajoituksia ei oikeastaan ole. Tuosta tulee 200 8-tuntista päivää, loput on lomaa ja virallisia vapaapäiviä ja viikonloppuja.
Meillä (ja teitääkseni aika monilla muttei varmaan kaikilla) lomaviikko on 6 pv, lauantai on myös lomapv ja 38 pv siis tekee 6 vkoa ja 3 pv lomaa. Itsellä 30 lomapäivää vuodessa ja siis 5 viikkoa. Enempää ei saa vaikka olisi sata vuotta töissä, 36 lomapäivän oikeus poistui meidän alalla joskus 90-alussa.
Miten saatte 38 lomapäivästä 7,5 vkoa lomaa
Meillä (ja teitääkseni aika monilla muttei varmaan kaikilla) lomaviikko on 6 pv, lauantai on myös lomapv ja 38 pv siis tekee 6 vkoa ja 3 pv lomaa. Itsellä 30 lomapäivää vuodessa ja siis 5 viikkoa.
juuri siitä, että lomaviikkoon menee viisi päivää lomaa.
lomaviikko muuttui 5-päiväiseksi pari vuotta sitten.
Meillä (ja teitääkseni aika monilla muttei varmaan kaikilla) lomaviikko on 6 pv, lauantai on myös lomapv ja 38 pv siis tekee 6 vkoa ja 3 pv lomaa. Itsellä 30 lomapäivää vuodessa ja siis 5 viikkoa. Enempää ei saa vaikka olisi sata vuotta töissä, 36 lomapäivän oikeus poistui meidän alalla joskus 90-alussa.
Vain arkipäivät, ma-pe lasketaan vuosilomiin.
Yli 15v kunnan palveluksessa olleilla tällainen lomamäärä.
ja normaaliviikossa kuluu 6 vuorokautta. Käytännössä lomaviikkoja tulee kumminkin siis enemmän, kun lomat sijoittaa juhlapyhien kylkeen (esim. nyt olen 2,5 viikkoa joululomalla, kuluu vain 11 lomapäivää).
Lisäksi lomarahoja voi ottaa vapaina, minäkin otin osan ja sain kasaan kaikkiaan 54 lomapäivää eli noin kymmenisen lomaviikkoa.
Olen vuorotyötä tekevä toimittaja.
Mistä sellaiset lomat saa?
Kun lukee kirjoituksia täällä niin kyllä näyttäisi lähes tulkoon kaikki olevan vielä peruskoulussa kirjoilla.
ja normaaliviikossa kuluu 6 vuorokautta. Käytännössä lomaviikkoja tulee kumminkin siis enemmän, kun lomat sijoittaa juhlapyhien kylkeen (esim. nyt olen 2,5 viikkoa joululomalla, kuluu vain 11 lomapäivää).
Lisäksi lomarahoja voi ottaa vapaina, minäkin otin osan ja sain kasaan kaikkiaan 54 lomapäivää eli noin kymmenisen lomaviikkoa.
Olen vuorotyötä tekevä toimittaja.
Noi lomaedut selittääkin osin sen, miksi kaikki mediayritykset käyvät parhaillaan yt-neuvotteluja tai ovat jo tehneet irtisanomiset.
lomia kun jouluaatto sattuu maanantaille.
tätä piti kommentoida. av:n rakenne on kökkö.
eli näin.
valtion, kuntien, pankkien ja vakuutusyhtiöiden pitkään olleilla työtekijöillä. Uudet työntekijät eivät kaikilla aloilla samanlaisista eduista pääse nauttimaan.
Itsellä on lomaa 36 päivää eli 6 viikkoa. Olen it-alalla yksityisessä firmassa.
ja liittyy myös vuorotyöhön.
-se toimittaja-