Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevan näkijä tässä hei, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
29.12.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saamme toisen lapsen

Vierailija
2/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olenko raskaana?

2. Jos en ole, niin saanko lapsen vielä joskus?

3. Jos saan, niin milloin?

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkäri ilmoittaa minulle 3.1.2012?

Vierailija
4/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua.

Vierailija
5/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sydämellä tämmöiset, että palaanko vanhaan työpaikkaani äitiyloman jälkeen ja että asummmeko tässä talossa sanotaan viiden vuoden kuluttua?

Vierailija
6/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka varmasti tiedätkin..

Kenelle ilmoittaisin kuolemastani sitten kun sen aika koittaa ja onko joku, jolle ei ainakaan pitäisi ilmoittaa? Teen kuiteskin ihan niinkuin itse lystään, mutta kysynpähän kuitenkin:)

Vierailija
7/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän ole raskaana, enhän!?

Vierailija
8/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä saisi edes raskautua ennen lokakuuta/2012 edellisen sektion takia. Tulossa siis melkoisen riskiraskaus.

T: 1

Vierailija
9/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Onnistunko tavoitteessani?

Vierailija
10/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanotko vaikka pari- kolme sanaa, jotka piinaani liittyy, että voin luottaa..

Vierailija
11/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Milloin menen töihin/minne?

2.Milloin saamme toisen lapsen?

3. Missä asumme tulevaisuudessa

4.Millaisena näet suhteemme meheni kanssa tulevaisuudessa?

5. Raha-asiat?

Kiitos jo etukäteen. - kuurankukka

Vierailija
12/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, jos jatkan tämän erään toisen miehen kanssa nykyisellä tavalla. Ja mitä tapahtuu, jos päätän suhteen häneen nyt.

Vierailija
13/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. 2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. 3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, 4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet." 6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. 7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani. 8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

Joh.Ilm. 21:1-8

Vierailija
14/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä. Niitä ovat siveettömyys, saastaisuus, irstaus, 20 epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, 21 kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, 23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. 24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen.

Gal. 5:19-24

Vierailija
15/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä. Niitä ovat siveettömyys, saastaisuus, irstaus, 20 epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, 21 kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, 23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. 24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen.

Vierailija
16/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengiltä kysymisen, kaikenlaisen noituuden, spiritismin ja selvännäkemisen. Tämä on Jumalan Sanaa sitä koskien.

Vierailija
17/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengiltä kysymisen, kaikenlaisen noituuden, spiritismin ja selvännäkemisen. Tämä on Jumalan Sanaa sitä koskien.

Kaikkivaltias Jumala viis veisaisi joistain vähäpätöisistä näkijöistä, jos Hän on kuitenkin Totuus? Tätä en pysty ymmärtämään. Parempi jumala olisi sellainen joka eläisi ja antaisi toistenkin elää tavallaan! Ja tuntisi arvonsa eikä pousailisi turhilla, oudoilla kielloilla ja sanktioilla kuin pikkumainen 50-luvun perheenisä.

Vierailija
18/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, oi kerro, en saa nukutuksi kun mietin tätä yökaudet!

Vierailija
19/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkivaltias Jumala viis veisaisi joistain vähäpätöisistä näkijöistä, jos Hän on kuitenkin Totuus? Tätä en pysty ymmärtämään. Parempi jumala olisi sellainen joka eläisi ja antaisi toistenkin elää tavallaan! Ja tuntisi arvonsa eikä pousailisi turhilla, oudoilla kielloilla ja sanktioilla kuin pikkumainen 50-luvun perheenisä.

Siksi koska Jumala ei halua ihmisten joutuvan pahojen henkien vaikutusvaltaan. Hengiltä ei saa kysyä, ne eivät ole Jumalasta vaan Saatana osaa tekeytyä vaikka keneksi kuolleeksi isoisäksi. Siinä voi seota kun päästä ne henget elämäänsä: alkaa nähdä ja kuulla henkiä.

Saatana on myös valehtelija ja haluaa johtaa ihmiset harhaan ja kadotukseen. Noituus, ennustajat ja muu sellainen on suora kutsu Saatanalle ja hänen palvelijoilleen elämäänsä.

Jumala haluaa ihmisen luottavan yksin HÄNEEN, rukoilevan Herraa Jeesusta ja lukevan Sanaa. Sieltä se totuus ja rakkaus löytyy!

----

10 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, 11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. 12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle

5. Moos. 18:10-12

Vierailija
20/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastunko siihen sairauteen, jota aina pelkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän