Oletko tietoisesti miettinyt, että kenelle aiot ilmestyä tai ilmoittaa, hetkenä jona kuole...?
Kommentit (12)
Terveisiä vaan tutuille ns. toiselta puolelta!
Terveisiä vaan tutuille ns. toiselta puolelta!
ainoa oikea av-mamman tapa ;D
Joku haamu vois kyl popsia ton hiiren tuolta vintiltä...mokoma rapisija ei anna nukkua..
edes pystyisin ajatella, että siitä enää mihinkään lähtevät mihinkään ilmoittelemaan.
Ap ainakin haluaisi kertoa, että kaikki on hyvin toisellakin puolella, tuoda valoa elämäänsä jatkaville ja ehkä joillekin pientä funtsimisen aihettakin.
ap
tai näkynä hereilläollessa..
mutta siinä taitaisi olla jo liian paljon porukkaa..?
Ap ainakin haluaisi kertoa, että kaikki on hyvin toisellakin puolella, tuoda valoa elämäänsä jatkaville ja ehkä joillekin pientä funtsimisen aihettakin.
ap
olleet hyvin lohdullisia, vaikuttavia ja kuolemanpelkoa poistavia. Yliluonnollinen onkin tullut luonnolliseksi.
ap
unessa tulla halaamaan läheisiäni ja kertoa että minulla on kaikki hyvin.
Äidistäni näin ennen kuolemaansa unen missä istui päättömänä naapurin keittiössä. Yök
Erikseen olisi sitten hautajaisteni jälkeiset lohtuunet, joissa voisin ehkä käydä halailemassakin?
ap
olis kyllä kiva vainota tiettyjä henkilöitä elämänsä loppuun, mutta ei ole mahdollista. Tai jos olisi, niin eiköhän joku mun edesmenneistä läheisistä olis jo hoitanut sen homman mun puolestani.