165/75, kaamee läski?! vieläkö kehtaan liikkua ihmisten ilmoilla?
Kommentit (13)
mäkin kehtaan, vaikka oon viis senttiä lyhyempi ja melkein saman painoinen. Tänäänkin kävin Helsingin keskustassa eikä kukaan sanonut rumasti.
Itse 8cm sua lyhempi ja paino suht samoissa. Iloisena ihmisten ilmoilla kuljeskelen.
olin 165/80kg niin HÄPESIN itseäni.. Kun oli 165/75 niin SIEDIN itseäni.. Kun olin 165/70 olin mielestäni liian pyöreä.. Kun olin 165/65 niin olin mielestäni pyöreä.. Kun olin 165/60 olin mielestäni normaali.. Kun olin 165/55 olin mielestäni ihannepainoinen.
olin 165/80kg niin HÄPESIN itseäni.. Kun oli 165/75 niin SIEDIN itseäni.. Kun olin 165/70 olin mielestäni liian pyöreä.. Kun olin 165/65 niin olin mielestäni pyöreä.. Kun olin 165/60 olin mielestäni normaali.. Kun olin 165/55 olin mielestäni ihannepainoinen.
ja muistan että olin suht tyytyväinen kun paino oli 55-58 kg. Tosin silloinkin oli vielä liikaa läskiä reisissä...
Nyt masentaa, mä painan 20 kg enemmän kuin tuolloin! kuinka sitä läskiä reisissä onkaan nyt!
ap
Kotona voit yrittää laihduttaa itsesi ihmisen kokoiseksi, mutta pysyttele neljän seinän sisällä ja pidä verhotkin varmuuden vuoksi kiinni, ettei normaalien tarvitse altistua kaltaisellesi tankkerille. Meillä annetaan lapsille läskitön elämä ja enkä todellakaan halua lasteni saavan käsitystä, että läski on normaalia ja hyväksyttävää.
Kotona voit yrittää laihduttaa itsesi ihmisen kokoiseksi, mutta pysyttele neljän seinän sisällä ja pidä verhotkin varmuuden vuoksi kiinni, ettei normaalien tarvitse altistua kaltaisellesi tankkerille. Meillä annetaan lapsille läskitön elämä ja enkä todellakaan halua lasteni saavan käsitystä, että läski on normaalia ja hyväksyttävää.
Onneksi nyt on vielä pimeääkin aamuisin ja iltaisin, niin minua ei juuri nähdä, kun kävelen kotoa töihin ja töistä kotiin.
Mutta mitähän tässä keksisi, kun alkaa jälleen päivä pitenemään? Jos siis ei onnistu laihtumaan sitä ennen.
Pitäisikö tuunata maastopukuun jotain kuusenoksia ja risuja, jotta voisin aina hypätä tien syrjään ja esittää pensasta, jos joku tulee vastaan?
ap
Onneksi nyt on vielä pimeääkin aamuisin ja iltaisin, niin minua ei juuri nähdä, kun kävelen kotoa töihin ja töistä kotiin.
Mutta mitähän tässä keksisi, kun alkaa jälleen päivä pitenemään? Jos siis ei onnistu laihtumaan sitä ennen.
Pitäisikö tuunata maastopukuun jotain kuusenoksia ja risuja, jotta voisin aina hypätä tien syrjään ja esittää pensasta, jos joku tulee vastaan?
ap
Voisit myös alkaa juosta työmatkasi, jotta selviydyt nopeammin sisätiloihin. Juokseminen ja hyppelehtiminen tienvarsilla auttaisivat varmaan laihduttamisessakin.
Kaduilla liikkuu paljon sinua isompia ihmisiä! Sekaan vaan!
Tosin minulle on huudettu ohiajavasta autosta "läski!" kun olen 167cm pitkä ja painoin silloin 75kg.
Vuoteen 1998 asti normaali BMI:n raja oli 27, ja olet ihan lähellä sitä.
Raja muutettiin yhdessä yössä kokouksessa, jossa oli mukana laihdutusteollisuuden edustajia.
Kasvattakaa naiset itsetunto! Eivät miehetkään kuluta puolta elämästään hermoillen, etteivät ole alipainoisia!
Ja hyi hitto mikä olo...ällöttävä. miten sitä voi päästää itsensä tähän kuntoon, pursuu joka paikasta. noh, nyt on tarkoistus päästä takaisin parempaan kuosiin...58 on tavoite, 62 niin olisin jo suht tyytyväinen.
Peili kertoo enemmän kuin vaakalukemat. Olen ikäni urheillut joten mun kiloni ovat "tiiviimmät" kuin liikkumattomalla samanpainoisella.
koska itse olen samanpituinen ja painoinen mutta rv 38. Sanoisin että hyvä paino tämänpituiselle on n. 60-65 kg mutta riippuu tietenkin myös vartalon mallista jne.
Et ole missään nimessä läski mutta ehkä vähän iso - uskoisin että sinun olisi helppo saada tuo n. 10kg pois ja kiitoksena parempi olo.
ap