Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH! Appiukkoasiaa!

Vierailija
28.12.2011 |

Mieheni jätti kerran ulkoisen kovalevymme isänsä luokse (vahingossa), se oli hukassa vähän aikaa ja nyt joulun alla appiukko oli löytänyt sen ja katsellut sen tiedostoja itse.

Nyt joulun pyhinä mieheni sisarukset puolisoineen olivat kokoontuneet appiukkoni luokse, me emme olleet paikalle. Miehen siskon perhe antoi apelleni lahjaksi digitaalisen valokuvankehyksen ja he olivat porukalla saaneet mahtavan idean laittaa siihen pyörimään meidän häämatkakuvamme siltä kovalevyltä (jotta voisimme olla "mukana" joulunvietossa)!

Kuvakansio oli täysin sensuroimaton, se sisälsi minusta kuvia joita en ikinä haluaisi mieheni perheen (tai muidenkaan ulkopuolisten) näkevän! Lisäksi mielestäni kyseessä on aivan törkeä yksityisyyden loukkaus mennä ylipäänsä katsomaan toisten tiedostoja.

Olen ihan raivona, mieheni mielestä ylireagoin koska "eihän se nyt haittaa jos ne näkee sut ilman meikkiä". Kävin äsken itse läpi ne kuvat (ovat tallessa myös omalla koneellani) ja itku pääsi, koska en todellakaan halua että minusta on sellaisia kuvia katseltu. Eri asia olisi, jos miehen sisko olisi asiallisesti pyytänyt että laitan heille jotain kuvia meistä, olisin itse voinut päättää mitä kuvia näytetään ja mitä ei.

ARGH! Anteeksi sekava selostus, olen vaan NIIN VIHAINEN!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi himpun verran siitä, että hän vähättelee tätä asiaa. Ärsyttää, tekisi mieli kertoa appiukolle ja miehen sisaruksille, miten suunnattomasti tuo minua raivostuttaa ja loukkaa, mutta en keksi miten... Asumme ulkomailla, emmekä näe niin usein että voisin ottaa sitä puheeksi kasvokkain.

Vierailija
2/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauheeta sentään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauheeta sentään :D

Siis mieheni asenne on tuo. Niissä kuvissa on todella noloja otoksia, siis muutakin kamalaa kuin ilman meikkiä.

Ja mielestäni pointti ei ole edes se, vaan se että minun tiedostojani on avattu ja katsottu ilman minun lupaa.

Vierailija
4/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos unohtaisimme jotain tuollaista appivanhemmille, aivan varmasti he penkoisivat kaiken läpi! Mieheni asenne olisi melko varmasti samanlainen kuin sinunkin miehesi. Hän on niin tottunut vanhempiensa tempauksiin ettei edes ymmärtäisi miksi minua jokin voisi loukata.

Jaksamista ap_lle. Jotkut ei vain ymmärrä...

Vierailija
5/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nyt ollut alasti kahden palmun väliin raajat levällään sidottuna ja miehesi siinä polvillaan pimppiä nuolemassa niin turha noin pahasti on suuttua.

Vierailija
6/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nyt ollut alasti kahden palmun väliin raajat levällään sidottuna ja miehesi siinä polvillaan pimppiä nuolemassa niin turha noin pahasti on suuttua.

Kyse oli siitä, että he ylipäätänsä katselivat jotain kuviani ilman lupaa. Lisäraivostuminen johtuu siitä, että kuvat ovat todella noloja.

Vierailija
7/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menisi hermot!

Mutta et taida oikein voida asialle enää mitään. Korkeintaan leimaat itse itsesi Niiden silmissä niuhoksi tms. Jos on sellainen ihminen että menee urkkimaan toisen tiedostoja ilman lupaa, niin sellainen ihminen ei myöskään tajua pätkääkään miten siitä loukkaannut.

Ne on urpoja. Sä olet nyt hetken punaisena vitutuksesta ja sitten se unohtuu. Pyytäkää niiden laittamaan se postissa teille ja jos miehesi yhtään ajattelee sun tunteitas niin se vois laittaa postiinlaittopyynnön mukana myös lisäkommentin "laittaisitteko sen kovalevyn tulemaan postissa ettei kukaan pääse enää katsomaan HENKILÖKOHTAISIA kuviamme. Kiitos."

Vierailija
8/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama kuvatiedoston kanssa. Appi ei tehnyt mitään varsinaisesti laitonta. Enkä ymmärrä, miten kenelläkään on ulkoinen levyasema vapaasti kenen tahansa katsottavissa. Siihen saa salasanan!

Eli jos on tyhmä eikä osaa alkeellisia turvasysteemejä, saa minun puolestani antaakin muiden nähdä kuvat.

Vierailija
9/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama kuvatiedoston kanssa. Appi ei tehnyt mitään varsinaisesti laitonta. Enkä ymmärrä, miten kenelläkään on ulkoinen levyasema vapaasti kenen tahansa katsottavissa. Siihen saa salasanan!

Eli jos on tyhmä eikä osaa alkeellisia turvasysteemejä, saa minun puolestani antaakin muiden nähdä kuvat.

En ajatellutkaan että hän olisi tehnyt mitään laitonta. Mutta kai normaalien ihmisten järki juoksee sen verran lujaa, että tajuaa olla availematta toisten henkilökohtaisia tiedostoja?

ap