Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkas sattuikaan, miesystävästä ei nyt sitten ole kuulunutkaan mitään moneen päivään

Vierailija
16.01.2012 |

Kun vihjasin että auto on hautautunut lumeen ja piha ihan tukossa.

Katsotaanpa niin se muina miehinä kyselee viikon päästä, että sainko auton liikkeelle ja pääsinkö kauppaan..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia sä miesystävää pidät että se kävis suon luona töissä. Joku roti nyt siihen elämääsi, laiskimus :D

Vierailija
2/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kunto kestä aurata.

Onneksi naapuri pelasti lapioimalla tunnin. Mutta tulee siinä mieleen, että mitä mä miesystävällä teen edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miehen joka ei tee mitään? Joka ei mitenkään osoita, että hän tulisi huolehtimaan osasta töitä? Harvapa ottaa kuitenkaan kumppania, josta ei mitään hyötyä ole. Kaikki kun ei piittaa siitä seksistä pelkästään.

Vierailija
4/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun auto leviää tielle, tai sulla on joku ongelma josta et itse selviä, tai iso urakka tai remontti, tms, niin kelle sä soitat? Hinausauton, aurausauton, remppamiehen, vai? Et odottaisi miesystävän tekevän mitään?

Mä olen niin kypsä, kun aina se vastaus on vaikkapa kun auto jättää tielle, että pyydä jotain työntämään tai soita sukulaisilles, tms.

Vierailija
5/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Miehiä ei oteta

B. En ole millään lailla riippuvainen rakkaastani, joka asuu toisella paikkakunnalla

C. Hän myös tietää, että osaan ihan itse ratkaista ongelmani, olemmehan aikuisia. Toki hän kuuntelee sujuvasti ja antaa neuvoja jos kysyn.

D. Kun olemme yhdessä, teemme asiat yhdessä ja mies oma-aloitteisesti tekee raskaimmat hommat, hemmottelee minua arjessa ja on läsnä täydellisesti.

Vierailija
6/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaismiehet on yhtä löysiä kuin monesti väittävät ulkomaalaisten olevan. kyllä nainen etsii rinnalleen kumppania, joka huolehtii hänestä, miksi muuten ottaa riipaksi jotain miehenkörilästä? oman lapseni isä osoittautui juuri sellaiseksi pateettiseksi velttoilijaksi, josta olisi pitänyt huoltaa kuin toista lasta. kasvatin lapseni sitten yksin, vnhempieni ja ihanan naissolidaarisuuden tukemana. nyt olen löytänhyt rinnalleni miehen, joka auttaa, hoitaa ja tukee. sellaisen, jonka vuoksi viitsin uhrata itsenäisyyteni ja vapauteni. ja se onkin iso uhri, ottaen huomioon, että lapsi on poissa kontoltani jo ja olisin voinut vain nauttia oikeudesta olla ja tehdä juuri niin kuin haluan.

Vierailija
7/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihan totta niin, että mies hankitaan ns. miestentöitä varten? Ei tulisi mieleenkään odottaa, että miesystävä tulee ja siivoaa pihan tai auton lumesta. Minkä helvetin takia joku asuu sellaisessa talossa, jonka pihaa ei suitten kuitenkan itse jaksa hoitaa. Miksi naiset on tollasia vässyköitä? Lässynlää.

Vierailija
8/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän mies niitä miesten töitä varmasti tekee oman talonsa pihassa jos sattuu omakotitalossa asumaan.

Mutta ap:n tekstin mukaan he taitavat asua erillään.

Aika törkeätä silloin vaatia että mies kävisi tekemässä myös hänen pihatyönsä.

Itselläni ei todellakaan antaisi luonto asua omakotitalossa jos en siinä itsekseni pärjäisi. Mutta koska olen vain heikko nainen (fyysisesti) olen ostanut itsevetävän lumilingon. Maksoi alta tonnin ja sillä sujuu hommat kepeästi.

Vierailija
9/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi asua tuolla lailla, että on riippuvainen muiden lapioimisista?