Ei hitto, kuka käy Tuurissa?!
Aika moni näköjään joo, mulla ei tulis mieleenkään.
Kommentit (7)
ja kuulemma oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Olivat olleet yötä siinä leirintäalueella ja siellä oli kauhea ryyppääminen ja mökä ollut. Äiti ei ollut nukkunut silmällistäkään koko yönä. Kaupan puolella ei kuulemma ole mitään muuta kuin krääsää, samanlaista saa kotipaikkakunnaltakin.
Kaupan puolella ei kuulemma ole mitään muuta kuin krääsää, samanlaista saa kotipaikkakunnaltakin.
mitä sinne menee ostamaan. Mä olen käynyt Tuurissa kerran (no okei, 2 kertaa, jos vuonna 1994 tehty vierailu lasketaan), mutta ihan samaa kamaa siellä on kuin muuallakin, vaikkapa nyt Marimekkoa, Nansoa, Iittalaa, Arabiaa ja Finlaysonia. Vero Modaa ja Onlya taisi löytyä myös. Tietysti paljon muutakin, halvempiakin tuotemerkkejä.
ja kävisin varmaan päivittäin jos olisi lähempänä.
Keskisen sikailut kyllä vähentävät intoani.
Ihan uteliaisuudesta! Suoraan sanottuna juuri tuon Tuuri ohjelman takia! Ollaan miehen kanssa naurettu ihan kippurassa (hyväntahtoisesti) niille porukoille mitä siellä käy, ja vitsinä mennään sinne ensikesänä itsekin! Kuulemma kaikkea tavallista bulkkituotetta myynnissä ja etenkin sitä krääsäostosta, mitään en meinaa siltä ostaa, vaan mennään vaan katsomaan paikkoja :) Etenkin sitä "tyylikästä" hotellia.
Ei mullakaan sinne mitään erityistä asiaa ole, mutta on siellä esim. ihan hyvä kenkäkauppa ja enemmän valikoimaa ratsastustarvikkeissa kuin kotipaikkakunnallani.