Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte mieheltänne luvan juoda siideriä

Vierailija
28.12.2011 |

ja hän olisi vauvan kanssa. Suostuisitteko? Vauva 3kk ja mies lupasi olla vauvan kanssa illan, yön ja aamun ja toi minulle kaupasta siideriä yllätykseksi. Sanoi että minun aika rentoutua! Ajattelin laittaa saunan päälle ja istua netissä siemaillen siideriä :) En siis lähdössä minnekkään "bilettämään". Tuomitsetteko, mitä itse tekisitte?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset myös miehellesi, hän vaikuttaa hienolta ja arvostavalta puolisolta!

Vierailija
22/30 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan 25 vuotiaita ja vauva juonut korviketta syntymästään asti. Leimaatteko nyt huonoksi äidiksi vai? pysytäänkö aiheessa?? kiitos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi onnistunut.

ollaan 25 vuotiaita ja vauva juonut korviketta syntymästään asti. Leimaatteko nyt huonoksi äidiksi vai? pysytäänkö aiheessa?? kiitos:)

Vierailija
24/30 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/30 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itekin tuota tai mitä tahansa siitä että oma ukkoni antas luvan , mutta kun ei anna ei ja jos antas ,niin pitäâ huolen siitä että parin minuutin kuluttua tulee valittamaan että nyt riittää , vaikka ois vana yks pullo , siis en anna juoda ees yhtä kokonaan . Itse hoidan koko talouden yms.100 % , koskaan emme käy ulkona syömässä ja rentoutua en saa ! Ukkoni mielestä en tarvitse edes , kuten jo sanoin yhtäkään siideria , koska hänen mielestään pelkkä veden ja tv:n katselu on ihan OK rentoutua ! Siis olen todellakin luopunut toivosta että saan rentoutua tässä elämässä tai mennä ulos syömäân . Ehkä seuraavassa sitten.

Joten ANNA mennä vaan sinä Onnekas ja nauti !!! Koska me jotkut emme koskaan saa siihen lupaa , koska ukkomme valvoo jokaista askelta ja jos se tietäs et täällä valitan....ARGHHH tulis karsee sota !

Vierailija
26/30 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ele mieheltäsi mutta miksi tarviit hänen luvan ennen kun juot siiderin. Meillä mennyt melko hyvin kun mies on nähnyt että olen väsynyt ottaa vauvan hoidon itselleen ja meillä ei lupaa tarvitse "anoa" myöskään iltamenoihin vaan keskustelemme asian ja suurimman osaa menoista olen päässyt(jos jaksanut)

Vierailija
27/30 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/30 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt oli ehkä vähän huonosti otsikoitu, mutta mieheltä tosi kivasti ajateltu. Siis jos talossa on vauva 3 kk, pitää tietenkin  toisen vanhemmista olla täydessä hoitovastuussa, jos nyt ei varmaan kukaan varsinaisesti "lupaa" tarvitse toiselta, on ihan hyvä sopia, että nyt on sun vapaailta ja mä otan kaiken vstuun vauvasta. Se, että aloite oli oma-aloitteisesti miehen (tai vaikka olis ollut toisinpäin) on mukavaa pientä toisen huomioimista arjessa eikä tarkoita sitä, että se mies nyt sitten ainoastaan tän yhden kerran sitä vauvaa hoitaisi.

Ap:n suunnitelma kuulostaa ihan mukavalta noin pienen vauvan äidiksi. Muista vaan ap, että voi kolahtaa yllättävänkin kovasti päähän ne parit siiderit, eli krapula voi olla tiedossa. Mut mukavaa iltaa :)

Vierailija
29/30 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajatus, itse en vielä tuossa iässä suostuisi koska olisi aika hankalaa kaikille olla koko yö imettämättä. Suurin ongelma olisi mun tisseille.
Eli tuossa iässä mies voisi auttaa mua rentoutumaan vaikka lupaamalla koko päivän hoitaa kaiken muun kotona, siivota, kokata, pyykätä, hoitaa tiskit, vaihtaa vaipat...mä voisin vaan lueskella ja imettää, käydä kävelyllä, mitä nyt mieli tekisikään tehdä.. :)

Vierailija
30/30 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olikin aika vanha ketju nostettu, ap lienee mahdollisen krapulansa kärsinyt ja lapsikin jo kohta 4-vuotias :)

Mutta ajatuksena siis edelleen ihan mukava.

T:35 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme