Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen reilusti lihava, meikkaamaton (allerginen), hiukset leikkausta vailla

Vierailija
28.12.2011 |

kynsinauhat revityt ja säärikarvat ajelematta, jaloissa kovettumia.

Vaatteet vain riepuja, paitsi rintaliivit laadukkaat alan liikkeestä ostetutl.

Mistä aloitan itseni huoltamisen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tärkeintä terveyden kannalta on laihduttaminen ja kunnon kohottaminen, joten satsaa rahallisesti eniten siihen, jos täytyy valita. Mielialaa kyllä kohottaa tosi paljon kampaajalla käynti ja uusi pusero, joten nekin voisit suoda itsellesi. Hommaa liikuntavarusteet ainakin, jos sellaisia ei ole. Jalat , kynnet ja sääret voi siistiä kotonakin.

Vierailija
2/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaatekauppaan. Pese hiukset ja laita siististi kiinni niin ei tarvi heti samassa kuussa mennä kampaajalle.

sitten toukokuussa käyt jalkahoidossa.

suunnittele ruokailusi etukäteen ja älä osta herkkuja kotiin niin laihdut vähäsen huomaamatta ja kukaan ei tykkää kukkakepeistä, että pyöreät muodot on kivija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, miten sattuikin. Paitsi että ennen viime viikkoa myös rintsikat oli ihan karmeat. Mutta en kovinkaan usein koe silti että olisin niiiiin kamalassa kunnossa.

Mistä itse aloitan kun jaksan, sattuu olemaan rahaa tai tulee jotain arjen ulkopuolisia menoja: Karvojen ajelu on nro 1, ihon rasvaus. Jotain naamiotakin voi käyttää kasvoille, vähintään huolellinen puhdistus. Kynsien huolto, leikkaus vähintään, viilaus jos sellaista harrastaa ja lakkaus jos löytyy joku kiva lakka. Kulmakarvat voi muuten nyppiä myös. Tän saa tehtyä jo yhdessä illassa, jos tuntuu niin parin illan aikana. Ennen nukkumaanmenoa pidä joku pieni venyttely- tai rentoutushetki.

Sitten seuraavana aamuna varaa kaikenlaiseen hygieniajuttuun erityisen paljon aikaa, pesee kasvot ja hampaat hyvin jne. Ehkä myös suihku jos on tapana. Jos kaapissa on multivitamiineja tai kalaöljykapseleita, ota sellainen aamurutiiniksi.

Sitten päivällä voi käydä kaupassa ostamassa yhden vaatekerraston, nyt on alennusmyynnit niin ei mene edes paljon rahaa. Kävelet vaikka niissä ryysyissäsi KapAhliin tai Seppälään tai Lindexiin ja menet suoraan sinne XXL-osastolle. Otat hyllystä suorat housut tai farkut, muutama kappale jotain halpaa trikoopaitaa ja ehkä neuleen. Jos oikein panostat niin ota yksi tumma hame myös, ja sukkahousut, niin saat niiden trikoiden ja neuleen kanssa toisenkinlaisen asukokonaisuuden. Jos oikein viitsit niin sellainen kokovartalokondomi-tyyppinen alusvaate on myös hyvä hankinta. Uudet sukat tai sukkahousut myös.

Jos ihan kaikki vaatteet on tosi huonokuntoiset, joudut ostamaan ehkä myös vähän huivia ja päällystakkia, ehkä kengät. Edelleen, nyt on alennusmyynnit. Jos rahaa jää, osta jotakin halpiskoruja tuomaan vähän väriä. Samalla kun olet kaupassa, käy kosmetiikkaosastolla kyselemässä allergisille sopivista tuotteista. Jos ei löydy niin ei, mutta ainakin pääset vähän siihen itsensähuolto-atmosfääriin. Osta jotain deodoranttia tai hajuvettä tai jotain, jos on rahaa.

Sitten heität pois ne entiset ryysyvaatteet. Ja soitat kampaajalle. Ehkä hammaslääkärille myös.

Ja illalla taas vaikka pieni kävelylenkki, suihku ja rentoutus. Ai niin ja vaihda sänkyyn puhtaat lakanat, jos ei jo ole. Polta vähän kynttilöitä ja rasvaa nahkaa.

Vierailija
4/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kunnon kylpyyn tai pitkään suihkuun, kuori kaikki paikat ja ajele karvat. Hoida tukka oikein hyvin ja rasvaa vartalo kunnolla. Sitten nautiskelet olosta ja teet kynsille jotain, rutkasti rasvaa myös käsiin ja jalkoihin. Jos jaksat, föönaa tukka nätisti ja kokeile kivoja kampauksia.

Seuraava askel minulle olisi kampaaja. Muista sanoa ettet meikkaa, liian "laitettu" kampaus riitelee luonnollisen lookin kanssa.

Laihdutus on sellainen pitempi projekti, ota rauhallisesti. Pikkujutuista se alkaa.

Minä olen liian laiska laittamaan itseäni, töissä pitää kuitenkin olla asiallisen näköinen. Olen ottanut tiukan aikataulun, sunnuntaisin käyn kylvyssä, kuorin ja laitan kynnet, rasvaan. Tukka on nyt kivasti leikattu mutta vaatii siistimisen 6-8 viikon välein, varaan ajan aina edellisen käynnin yhteydessä. Voin sanoa että olen nyt kivemman näköinen kuin 10v sitten :)

Tsemmpiä!!!

Vierailija
5/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmoisia suosittelen. Ryhti parani, tunsin oloni heti naisellisemmaksi.

Tee käsihoito kotona, aja karvat, hoida koivet.

Osta napakat housut ja kropallesi sopiva paita :)

Käy kampaajalla, meikkaa itsesi ja lähde kaverin kanssa ulos! Nauti uudesta itsestäsi!

Vierailija
6/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä olen tänä syksynä käynyt ja hampaani ovat kuulemma keskimääräistä paremmassa kunnossa.

Vielä lisää vinkkejä toivoo ap!

(Mutta aälköön kukaan ehdottako, että av.lla roikkumista voisi vähentää)