Onko ok mennä rattiin ison oluen juotuaan?
Kommentit (10)
ei nosta promilleja. Normaalikokoinen mies voi ottaa kaksi isoa tuoppia ja silti vielä ajaa autoa, mutta siinä se raja kyllä sitten menee.
50 kiloisella naisihmisellä voi olla eri juttu, luulen että täytyisi tyytyä yhteen pieneen tuoppiin.
itse en menisi, mulla kihahtaa iso tuoppi kyllä selkeästi hattuun.
ei se sen yli yhdellä tuopilla nouse. Eli kyllä voi.
ei se sen yli yhdellä tuopilla nouse. Eli kyllä voi.
Miten tällaisia idiootteja on edes olemassa? Toivottavasti et lisäänny.
Tiedät ite. Varmaan voit, oluesta ei vielä haittaa ole, mutta eri tavalla vaikuttaa ihmiseen
ei nosta promilleja. Normaalikokoinen mies voi ottaa kaksi isoa tuoppia ja silti vielä ajaa autoa, mutta siinä se raja kyllä sitten menee.
50 kiloisella naisihmisellä voi olla eri juttu, luulen että täytyisi tyytyä yhteen pieneen tuoppiin.
Tottakai se nostaa promilleja mutta ei ehkä satakiloisella ihan sinne rangaistavuuteen asti. Mutta tarkkaavaisuutta se heikentää ja paljon. Onko tuo sinun mielestäsi ok? Minä ainakin soittaisin poliisit jos joku lähtisi ajamaan kahden tuopin jälkeen.
Ihmisestä ja painosta riippuu, mut sitä vartehan raja on 0,5 että voi vähän ottaa. Jos tilaat raflassa autoilijan oluen ne kyllä tuo pienen.
ensinnäkään kahden tuopin jälkeen ainakaan miehellä ei ole yli sen 0,5 rajan.
Tottakai se on ok, kun se raja on se 0,5.
Ei 0. Ei 0,2.
Mä käyn joka päivä töiden jälkeen oluella tai kahdella lukemassa iltapäivälehdet ja pelaamassa vähän mummohyrrää.
Olen tosiaan 30 autoiluvuoden aikana jonkun kerran puhaltanut polliisisedän pilliinkin eikä ikinä ole yli 0,3 näyttänyt.
Tottakai se nostaa promilleja mutta ei ehkä satakiloisella ihan sinne rangaistavuuteen asti. Mutta tarkkaavaisuutta se heikentää ja paljon. Onko tuo sinun mielestäsi ok? Minä ainakin soittaisin poliisit jos joku lähtisi ajamaan kahden tuopin jälkeen.
Hyvin yksinkertainen asia.