Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki joilla kokemuksia huonoista väleistä puolison sukulaisiin!

Vierailija
28.12.2011 |

Tämä on täysin uusi tilanne minulle sekä lapsille. Minulla oli ihan hyvät välit vuosikausia mieheni vanhempiin, sisaruksiin jne. Sitten tapahtui täysin yllättäen paha välirikko mieheni kanssa ja minut "hylättiin" täysin. Pidettiin syyllisenä kaikkiin tapahtumiin vaikka tilanne oli täysin toisin. Vaikka mies kertoi läheisilleen, että hän oli itse aiheuttanut kamalan kriisin perheessämme. Niin siltikään kukaan ei enää suhtautunut minuun samoin kuin ennen, ei ole juurikaan kysellyt mitään kuulumisia kuukausiin jne. Saatikka tullut pyytämään anteeksi käytöstään... Yritin kyllä selventää ihmisille sitä mitä meillä oikeasti tapahtui mutta minkäänlaista ymmärrystä en saanut. Lapsetkin unohdettiin kokonaan vaikka tilanne oli ihan hirveä meille kaikille. Apua olisi tarvittu ja paljon.

Nyt tilanne on se että harkitsen paluuta takaisin mieheni luokse. Mietin kovasti erilaisia asioita tällä hetkellä ja yksi iso asia on nämä mieheni sukulaiset ja se mitä tunnen heitä kohtaan. En halua heitä tulevaisuudessa lasteni syntymäpäiville, en lähde heille esim. joulupöytään, mihinkään kutsuille jne. Mies ja lapset saavat kyllä olla heidän kanssaan mutta samassa tilassa minä en enää heidän kanssaan ole. Lähden sitten vaikka lenkille, kaupoille, töihin ihan mitä vain kun ja jos on jotain kutsuja, menoja joissa nämä ihmiset ovat.

Jos jotain tässä elämässä olen päättänyt niin se on se että minun ei ole pakko olla ihmisten kanssa jotka ovat tehneet minua kohtaan todella väärin. Minun ei ole pakko lähteä pitämään mitään "kulissia", teeskentelemään ja höpisemään mukavia kahvipöytään. Jos se kerran tuntuu pelkästään jo ajatuksena tosi pahalta. Toivottavasti joku teistä ymmärtää mitä tunnen tällä hetkellä vaikka ette tiedäkkään mitä kaikkea ikävää on tapahtunut :(

Kysmys, tulee vihdoinkin tässä. Voiko tulevaisuudestani mieheni kanssa tulla mitään jos asiat ovat näin hankalasti solmussa toisen vanhempiin, läheisiin. Isompi lapsemme ymmärtää minua täysin mutta pienemmälle tämä tulee olemaan varmasti vaikea juttu. Mitä tällaisesta elämästä tulee vai tuleeko mitään..... Kiitos jos viitsit kommentoida!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi. Kysynkin nyt sinulta että miten miehesi on suhtautunut tähän ongelmaan? Ymmärtääkö sinua, miksi toimit näin? Yrittikö missään vaiheessa ns. "väkisin" pitämään sinua yhteyttä taikka olemaan hänen sukulaistensa kanssa?

Hieno juttu kyllä että sinäkin olet päässyt heistä eroon!!! Jatkuva paha olo ja mieli on niin kuluttavaaaaaa......

ap

Vierailija
22/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on vettä sakeampaa, ja usein sukulaiset pitävät verisukulaisensa puolta hänen teoistaan huolimatta.

Sukulaisten, tai muidenkaan ihmisten, kanssa ei tarvitse olla tekemisissä jos heidän seuransa aiheuttaa enemmän pahaa oloa kuin iloa.

Sen sijaan miettisin, että haluaisinko olla sellaisen miehen kanssa, joka on moisen sirkuksen aiheuttanut. Että onko mahdollista, että aiempi kriisi uusiutuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ap sama juttu. Mies on alunperin ollut huonoissa väleissä perheeseensä ja mun sekä meidänlasten päälle laitettiin samassa kaikenlaista.

Mies katkaisi välit perheeseensä ja samalla menivät minun ja lastenkin välit -koska meidät suljettiin ulkopuolelle miehen sukulaisten toimesta.

Täytyy sanoa, että meidän perhe on nyt onnellinen ja vapaa, kun ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka vaan vievät ja aiheuttavat pahaa oloa. En jaksa enää olla altavastajana kaikissa maailman asioissa.

Näin on mennyt kolme vuotta ja tämä on tosi hyvä juttu. Tsemppia ap!

Vierailija
24/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen mieheni perheen kanssa, inhoavat minua eivätkä kemiat ole koskaan toimineet muutenkaan. En nykyään enää edes viitsi tavata heitä vapaaehtoisesti, mies käy yksin silloin kun käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi