Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko joku ollut puhelinmyyjänä?paljon tienaa kuussa?

Vierailija
11.11.2005 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohja/takuupalkkaa. Ilman provikoita tienestit max 1000¿/kk. Jos olet hyvä myyjä ja saat työpaikan, jossa maksetaan hyviä provikoita=ei takuupalkkaa/pohjapalkkaa ollenkaan, voit päästä säkällä jopa 3000eur/kk. Näin käy ehkä yhdelle prosentille. Valtaosan on tyytyminen pohjapalkkaan/takuupalkkaan, joka yleensä on pienempi kuin lakisääteinen minimipalkka. Alalla on nykyään TES, vaikkakaan ei yleissitova = harva firma noudattaa sitä. Kannattaa tutustua siihen.

Vierailija
2/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin tienaan.. olen ollut about 6kk puhelinmyyjänä(laatulehtiä) ja kk-ansiot on pyöriny siinä 2500-4000eur/BR. Helppoa ja hubaa työtä, voin ite aika paljon määrätä työajat ja PAIKAN. Aikasemmin oli työssä sairaalassa osatoapulaisena enkä enää ikinä lähe hiihin hommiin. Oon nyt 25v ja aion tehä tätä työtä eläkkeeseen asti. Tod.näk. vuoden 2006 aikana voin siirtyy tekemään tätä myyntityötä johonkin Espanjan myyntipisteeseen, talviajaksi. AJATELKAA!! Kisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä ainakin tienaan.. olen ollut about 6kk puhelinmyyjänä(laatulehtiä) ja kk-ansiot on pyöriny siinä 2500-4000eur/BR. Helppoa ja hubaa työtä, voin ite aika paljon määrätä työajat ja PAIKAN. Aikasemmin oli työssä sairaalassa osatoapulaisena enkä enää ikinä lähe hiihin hommiin. Oon nyt 25v ja aion tehä tätä työtä eläkkeeseen asti. Tod.näk. vuoden 2006 aikana voin siirtyy tekemään tätä myyntityötä johonkin Espanjan myyntipisteeseen, talviajaksi. AJATELKAA!! Kisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi