Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hyvä kalkkilisä 2 vuotiaalle?
07.06.2008 |
Eli 2v3kk ikäinen poikamme ei juurikaan syö maitotuotteita eikä ainakaan suositus vuorokausimäärää. Maitoa ei vaan suostu juomaan ja jukurtitkin yms on ollut hetken poissa kun ei vaan pojalle maita.
Mikä olisi hyvä lisäkalkki valmiste? Eikös niitä ole olemassa pureskeltavia hyvän makuisia kalkkitapletteja? Ja sitten on ainakin olemassa kalkkijauhe joka sekoitetaan esim ruokaan? Isoja tapletteja hän tuskin pystyy veden kanssa nielemään kun on vielä niin pieni. Olikos tämän ikäisen lapsen suositus maitotuotteita 5 dl/vrk vai enemmän?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
on oikein hyvän makuinen. sisältää myös d-vitamiinia. Niitä meidän tyttö on syönyt n 1,5 vuotiaasta saakka. eli niitä ei tarvitse siis niellä.