Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut vaikein asia elämässäsi?

Vierailija
27.12.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainokaistakaan ei saatu helpolla, mutta lopulta lähti luomusti alulle. Toista lasta yritetty nyt vuosikaudet hoidoilla ja ilman, eikä hyvältä näytä.

Onnellinen toki olen siitä, että on edes yksi.

Vierailija
42/46 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jatkuva, lapsuudesta asti seurannut ahdistus :/. Siitä huolimatta olen pärjännyt elämässä hyvin mutta jotenkin tämä alati ahdistunut olotila on syönyt elämästä paljon :(. Ulkopuoliset eivät tätä huomaa (ei edes mieheni, paitsi joskus harvoin) enkä ole päivääkään ollut tämän takia sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. aikaisempi, joka kyseli samaa 27:lta

Vierailija
44/46 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös alkanut vasta aikuisena pohtimaan, että olen ollut ahditunut ja neuroottinen niin kauan kuin muistan. Aivan pienestä lapsesta asti.

Lähes jatkuva, lapsuudesta asti seurannut ahdistus :/. Siitä huolimatta olen pärjännyt elämässä hyvin mutta jotenkin tämä alati ahdistunut olotila on syönyt elämästä paljon :(. Ulkopuoliset eivät tätä huomaa (ei edes mieheni, paitsi joskus harvoin) enkä ole päivääkään ollut tämän takia sairaslomalla.

täällä myös yksi lapsesta asti ahdistunut. Isäni alkoholismilla lienee suurin vaikutus tähän.

Antaisin mitä vain, että osaisin ottaa elämän keveämmin.

Vierailija
45/46 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti minut 12 yhteisen vuoden jälkeen toisen naisen takia. Minulle jäi velkaa ja kaksi sairasta ja pientä lasta.

Vierailija
46/46 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka syy on sattumaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme