Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsenvahti on lasten kanssa niin kuka niistä lapsista on vastuussa????

Vierailija
27.12.2011 |

Minä itse töissä. Lasten päiväkoti joululomalla.

Isovanhemmat tarjoutuivat auttamaan ja tulivat meille että pääsen töihin. EN SIIS PYYTÄNYT HEITÄ!

Nyt kun menin töistä kotiin, oli lapset lorottaneet 8 litraa nestemäistä OMOA hanapakkauksesta lattialle. Vessan seinä oli töhritty kakalla ja mustalla tussilla.

Lapset olivat syöneet MINUN joulusuklaani (2 enkelisuklaarasiaa)

Kolme uutta lelua rikki kaikilla naarmuja ja mustelmia.

Äitini totesi että hän ei ota vastuuta vahingoista...

Kuka sen vastuun ottaa???? Luotin taloni, tavarani ja lapseni niiden vastuulle kun itse tarjoutuivat...

Itku pääsee. Minua syytettiin kiittämättömäksi kun hermostuin lähinnä tästä vessasta ja pesuaineesta ja totesin että teidän vastuullahan ne lapset olivat. Se pesuaine oli kallista....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps jos lapseni ovat kunnallisesa päiväkodissa- kunnalla LAIN MUKAAN on velvollisuus järjestää varahoito, jos päiväkoti on suljettu

Vierailija
2/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastenhoitaja ei ole työsuhteessa ei heillä ole varsinaista korvausvelvollisuutta, paitsi jos ovat itse suoraan aiheuttaneet vahingon.

Jos olisit palkannut lastenvahdin, olisit tehnyt valituksen ja laittanut laskun työntekijälle- heillä on vakuutukset näitä tilanteita varten.

Ihan sama juttu jos veli auttaa muuttokuorman kanssa ja pudottaa telkkarin. Kotivakuutukseen! Jos muuttoliike tekee saman, menee lasku heille.

Kurja tapaus! Toivottavasti selviätte vähällä, lasten kanssa joskus sattuu yhtä ja toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsille olisi jotain sattunut ja sinulla olisi ollut pientäkään epäilystä lastenhoitajan luotettavuudesta etukäteen, olisit itse vastuussa. Tässä tapauksessa kun aineellisista vahingoista vain kyse, menee sinun kotivakuutuksesta.

Vierailija
4/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne vähän villejä mutta en ymmärrä, minun kanssani eivät edes yritä tällaista!!

Ja se pesuaine maksoi 55e...Nyt ei pestä pyykkiä ennen tilipäivää...

Vierailija
5/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsille olisi jotain sattunut ja sinulla olisi ollut pientäkään epäilystä lastenhoitajan luotettavuudesta etukäteen, olisit itse vastuussa. Tässä tapauksessa kun aineellisista vahingoista vain kyse, menee sinun kotivakuutuksesta.

Eipä ole ennen ollut pelkoa jättää lapsia isovanhemmille... Nyt arveluttaa loppuviikko.

Vierailija
6/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Nyt todellakin tulee itku. Mä oon niin väsynyt tähän paskaan. Ei tästä tule mitään.

T. Ap

Vierailija
7/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät ole olleet turvassa ollesaan valvomattomina noin pitkään.

Vierailija
8/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät ole olleet turvassa ollesaan valvomattomina noin pitkään.

Juuri näin.... Pahassa iässä ovat molemmat kaksi.

Vierailija
9/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kasvattanut kakarasi paremmin.

Vierailija
10/10 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama juttu kopioituna kaksplussalla, paitsi että siellä ap puhuu kolmosista....