Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Jos saisit päättää, minkä painoinen olisit ja mitä vaatekokoja silloin käyttäisit?

Vierailija
27.12.2011 |

Kinkunsulattelugallup! ;) Mainitse myös pituutesi. Toivepainon tuottaman toivekuppikoonkin saa laittaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

56kg-58 kg pituutta 160cm.. vaatekoko 36-38 kelpais.. rintojen koosta ei tietoakaan millaiseksi muuttuisi.. nyt 75H-I ja painoa 30kg enemmän..

Vierailija
22/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kokoa 36. Rinnat, 75 B/C pitäisin ennallaan (tai saisivat ne vähän isommat olla, mutta ei yhtään roikkuvat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika epärealistisia aikuisten naisten painotavoitteita? alipaino ei ole hyvä juttu naiselle myöskään, riskitekijä osteoporoosiin ja ei kukaan kukkakeppinä kauniilta näytä, lihaksikas sutjakka vartalo mukavilla pehmukkeilla siellä täällä sopii useimmiten naisen päälle=)

Vierailija
24/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kehonkoostumusmittauksessa, jonka mukaan olen normaalipainoinen, mutta IHANNEpainossa olisin, jos painaisin 7 kiloa vähemmän. Nyt olen 168/68. Eli sanotaan nyt sitten, että haluaisin nähdä, miltä näyttäisin, jos mittani olisivat 168/61. Mainittakoon, että liikuntaharrastusteni ansiosta olen melko lihaksikas ja lihashan painaa enemmän kuin pläski. Kuppikokoni pitäisin nykyisellää eli 75B.

Itse olen käynyt inbodyssa, mitat 73.3 kg/171 cm, mutta laite antoi minulle painon pudotusta vain 0,6 kg, koska minulla oli niin pieni rasva % (23,7 %) eli paljon lihasta.

En usko että sulla kovinkaan paljoa tuota lihasta on ollut, jos noin paljon käskee laite pudottaa! (vrt. minuun)

Vierailija
25/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeintaan 65 kg. Pituutta 173 cm. Oletan et koko 38 menisi silloin. Kuppikoko voisi kyl pysyä C:nä. :)

Vierailija
26/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kokoa 36. Rinnat, 75 B/C pitäisin ennallaan (tai saisivat ne vähän isommat olla, mutta ei yhtään roikkuvat).

Vierailija
27/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

63kg, aktiivisesti liikuntaa harrastava, kuppikoko 75C

nyt 78kg, ei liikuntaa, 80D

Tavoitteena vanhat mitat!

Vierailija
28/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla taas 58kg ja 168cm, koko 38 tai 36 silloin ennen.

Vierailija
29/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sulla kovinkaan paljoa tuota lihasta on ollut, jos noin paljon käskee laite pudottaa! (vrt. minuun)

Rasvaprosentti oli luokkaa 30 %. Eli onhan tuota rasvaa joo, mutta eihän se tarkoita, etteikö olisi myös lihasta. Mä urheilen (salia, kahvakuulaa, hiihtoa, juoksua), mutta mulle maistuu myös ruoka. Sinänsä jännää oli se, että rasva ei todellakaan testin mukaan ollut siellä, missä olen kuvitellut sen olevan. Ehkäpä siis tuon testin ansiosta osaan nyt kohdistaa treenin oikeaan paikkaan.

Mulla ei ole mitään tarvetta verrata itseäni sinuun. Mä tykkään itsestäni tällaisena. Mieluummin olen lihaksikas läski kuin laiha läski. Nautin hyvästä ruoasta ja rakastan treenaamista. Sinänsä on ihan se ja sama, onko sitä rasvaa vähän enemmän kuin jokin mystinen ihannepaino vaatii. Kuka sen ihannepainon muuten edes määrittelee, kun me kaikki tiedetään, miten eri mallisia me kaikki olemme?

Vierailija
30/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti oli luokkaa 30 %. Eli onhan tuota rasvaa joo, mutta eihän se tarkoita, etteikö olisi myös lihasta. Mä urheilen (salia, kahvakuulaa, hiihtoa, juoksua), mutta mulle maistuu myös ruoka. Sinänsä jännää oli se, että rasva ei todellakaan testin mukaan ollut siellä, missä olen kuvitellut sen olevan. Ehkäpä siis tuon testin ansiosta osaan nyt kohdistaa treenin oikeaan paikkaan.

Mulla ei ole mitään tarvetta verrata itseäni sinuun. Mä tykkään itsestäni tällaisena. Mieluummin olen lihaksikas läski kuin laiha läski. Nautin hyvästä ruoasta ja rakastan treenaamista. Sinänsä on ihan se ja sama, onko sitä rasvaa vähän enemmän kuin jokin mystinen ihannepaino vaatii. Kuka sen ihannepainon muuten edes määrittelee, kun me kaikki tiedetään, miten eri mallisia me kaikki olemme?

Niin minullekin maistuu ruoka. Mutta on tuo rasva % valtavan korkalla...Ja eihän se rasva % painosta riipu (tai paino sitä lopullisesti määritä..., koska minäkin painoin melkein 74 kg, pituus 171 cm ja rasva % noin 24)!

Vierailija
31/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan liian laiha ja tahtoisin 5 kg lisää painoa. Ärsyttää kun kaikki vaatteet on kuin telttoja eikä tisseistäkään ole mitään jäljellä. Tällä hetkellä mitat on 164 cm/47kg. Olisi kiva, jos edes A-kupin rintsikat ei olisi liian isot.

Vierailija
32/32 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoksi haluaisin 55 kg:) Pituutta, kun löytyy vaan 150 cm. Painoa tällä hetkellä n. 59 - 60 kg:( Vaatekokohaave on 36!