Minkä verran teidän perheen nettotulot ovat?
Kommentit (37)
Mitä teette työksenne, kun olette noin hyvätuloisia?
Ja kyllä, rahat riittävät hyvin.
Asuntolaina on pystytty maksamaan pois, nyt asumismenot 450€/kk.
Siinä 7000-8000e kk.
Tullaan toimeen. 2 aikuisen talous.
Riittää oikein hyvin. Lainanlyhennys joka kuukausi 1050 ja lopuilla eletään isossa omakotitalossa ja omistetaan kaksi autoa. Tavan duunareita ollaan :)
ja minä olen yksilöllisellä työajalla.
ja minä olen yksilöllisellä työajalla.
miehellä 6700€/kk, itse saan 115 palkankorotusta, eli nettotuloni 2255/kk :)
Itsellä n. 2000 eur/kk ja miehellä 2500 eur/kk. Tällä hetkellä asumiskustannukset n. 290 eur/kk ( siis pelkät lainan korot ) kun yritämme saada rahaa säästöön kesäasuntomme remppaa varten. ihan ok pärjätään, mutta lisätienistit ei olisi pahasta...
...tällä pärjää. Mihin teidän rahat oikein kuluu?
Kelan tuilla tällä hetkellä eli äitiyslomalla ja 2 lapsen yh. Hyvin pärjätään.
2500e (sis. 2xlapsilisä ja yhdet elarit).
Kaksi lasta ja kaksi aikuista. Hyvin tullaan toimeen.
n. 5000 nettona, mutta miehen työttömyyden takia väheni yli tonnilla ja silloin piti miettiä tarkemmin laskujen maksua ja hankintoja. Remontoimme perusteellisesti isoa 50-luvun puutaloa, joten siihen palaa rahaa aika hyvin...
Normaalitilanteessa jää säästöön 500-700 euroa kuussa.
yht 4500 tiukkaa tekee kun yritetään maksaa omakotitalosta asuntolaina pois 10 vuodessa. Vuodessa säästöön lisäksi noin 5000e pahan päivän varalle. Kolme lasta meillä ja velaton auto.
Ja säästömiseen. Ei kaikki asu vuokra-asunnossa eikä ikinä halua asuakaan.
Minä 2000+ mies 2500 yht 4500 tiukkaa tekee kun yritetään maksaa omakotitalosta asuntolaina pois 10 vuodessa. Vuodessa säästöön lisäksi noin 5000e pahan päivän varalle. Kolme lasta meillä ja velaton auto.
Meillä kk-tulot 4500 ja asumismenot 1700€/kk. Silti jää säästöön ja harrastetaan ja matkustetaan. Auto on uusi ja velaton.
Vaihtelee.
Siinä 7000-8000e kk.
Tullaan toimeen. 2 aikuisen talous.
Laadukkaaseen elämään Ja säästömiseen. Ei kaikki asu vuokra-asunnossa eikä ikinä halua asuakaan.
Vedoten näihin kahteen vastaukseen -> 7000-8000€/kk on jo jotain muuta kuin tullaan toimeen tai sitten ei vaan osaa käyttää rahojaan!
Asumiskulut 1500e/kk, kaksi autoa, lukiossa opiskeleva lapsi, elatusmaksut.
Vaihtelevasti tullaan toimeen. Tosin ei juuri pihistellä ruuassa, joka vie suurimman osan kuluistamme.
Eli 6300. Vaihtelevat kuukausittain 2700/5000 + 2300, eli 5000 ja reilun 7000 välillä. Toisella meistä siis aina samat tulot :), toisella ei.