Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tziisus tuota anoppia!

Vierailija
27.12.2011 |

Joulupäivästä lähtien soittanut nalkutuspuheluita ensin pojalleen ja sitten mullekin. Aiheena se että hän kuulemma tietää että annetaan lasten leikkiä vaan mun äidin lahjaleluilla. Siis että hänen ja apen antamat lahjat laitetaan jonnekin piiloon eikä anneta lasten leikkiä niillä.

Tuossa nuo on kaikki lahjat levällään ja lapset leikkii millon milläkin. Mut en mä enää jaksa jauhaa sille, luulkoon mitä luulee ja jankuttakoon vaikka maailman tappiin. Päässähän sillä taitaa vikaa olla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten tulee meille, penkoo kaikki komerot yms. ja jos jokin lelu on hänestä jotenkin väärin, alkaa puhelinterrori.

Viimeisin natkutus tuotti 60 tekstaria aiheesta, että minä en piitannut hänen lapsille antamasta lahjasta, vaan annoin lasten sotkea eriväriset muovailuvahat sekaisin! Lapsilla ikää 2 ja 4 ja antaumuksella muovailivat naapurin samanikäisten kanssa - ja tulos toden totta oli epämääräisen värinen möykky.

Virsi on aina sama: "Häntä ei arvosteta, vaikka hän kaikkensa tekee!"

Rasittavin piirre on se, että aina erikseen kysyy lahjatoiveet, sitten kun ne kerrotaan, ostaa jotain ihan muuta ja sitten rähjää, kun toiveiden mukaiset lahjat miellyttävät enemmän...

Vierailija
2/3 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten tulee meille, penkoo kaikki komerot yms. ja jos jokin lelu on hänestä jotenkin väärin, alkaa puhelinterrori.

Viimeisin natkutus tuotti 60 tekstaria aiheesta, että minä en piitannut hänen lapsille antamasta lahjasta, vaan annoin lasten sotkea eriväriset muovailuvahat sekaisin! Lapsilla ikää 2 ja 4 ja antaumuksella muovailivat naapurin samanikäisten kanssa - ja tulos toden totta oli epämääräisen värinen möykky.

Virsi on aina sama: "Häntä ei arvosteta, vaikka hän kaikkensa tekee!"

Rasittavin piirre on se, että aina erikseen kysyy lahjatoiveet, sitten kun ne kerrotaan, ostaa jotain ihan muuta ja sitten rähjää, kun toiveiden mukaiset lahjat miellyttävät enemmän...

Sai raivarit kun 3- ja 4-v lapset värittivät värityskirjan viivojen yli, värityskirjan jonka HÄN oli antanut lahjaksi. Rääkyi ettei enää ikinä anna mitään kun mä annan lasten sotkea kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa olisin samaa mieltä, anopilla on päässä vikaa! Yleensä täällä haukutaan anoppeja turhaan pikku asioistakin, mutta tuo on jo sairasta oli anoppi tai oma äiti kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi