Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä pakkomielle?

Vierailija
26.12.2011 |

Ei varmaan ole normaalia että miehen exä kiinnostaa minua? He olivat pitkän aikaa yhdessä ja heillä on lapsi. Käyn säännöllisesti kyttäämässä facebookissa tähän sivuja. Itteäni vaivaa tämä asia.

Aina kun heidän yhteinen lapsi on meillä niin nautin kovasti tämän kanssa olosta ja touhuamme paljon kaikenlaista. En yritä olla mikään äitipuoli tai mitenkään korvata tätä oikeaa äitiä. Olen vain ''isin tyttöystävä''. Silti odotan että kun lapsi menee takaisin äitille että tämä kehuisi miten hauskaa minun kanssa oli leikkiä.

Joko mulla on niin huono itsetunto tai jotain muuta on vialla. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tasoittuu ajan mittaan. Eiköhän suurin osa käy läpi tuon vaiheen aluksi.

Vierailija
2/3 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että käyn kurkkaamassa mieheni exän fb-päivityksiä. (Hänellä on avoin seinä...). Mitä enemmän seinää luen sen vakuuttuneemmaksi tulen, että ei ole ihan balanssissa ko nainen :(.

Luulen, että tämä menee ohi. Just pms-aikaan käyn useammin kuin muuten ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tilanne. Onneksi kirjoitit niin tajusin etten ole ainoa joka tuota tekee. Itseäkin inhottaa ja hävettää välillä tämä. Olen vielä ottanut sen ihmisen täällä meillä puheeksi ja siitähän mies ei sitten tykkää yhtään. En tajua miksi näin pitää tehdä. Ainoaksi syyksi olen keksinyt sen kun mies on hehkunut miten hyvä ihminen se nainen on jne, se on ollut kova siivoamaan, hyvä sängyssä, mies ollut onnellinen entisessä elämässään.. Plääh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän