Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita harmaahapsisia 38-vuotiaita?

Vierailija
26.12.2011 |

Oma väri on tumma kylmä ruskea,nyt aivan hohtavan valkoisia hiuksia pää täynnä.Noin 3 viikkoa kampaajan värjäyksestä ja aivan järkyttävä juurikasvu?Mitä tehdä,kasvattaa vaaleat hiukset ja raidoittaa??=(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen jo päättänyt antaa harmaantua. En aio aloittaa värjäysrumbaa.

Vierailija
2/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikainen harmaantuminen kulkee suvussa

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vaikka miten paljon harmaita. Lisäksi vielä elokuussa kun värjäsin hiukseni, niin sain allergisia oireita hiusväristä ja sain leikkiä kortisonipullon kanssa muutaman päivän. Luultavasti mun tämän elämän värjäykset on nyt värjätty, joten tervetuloa harmaat hiukset. Pidänkö pitkät hiukset vai leikkaanko lyhyiksi?

Vierailija
4/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat paksuja(kuin 2 hiusta yhdessä). Olen 28 ja lapsia 3. Olen ajatellut että lapsi tuo aina harmaan hiuksen. Onko kenelläkään tietoa mistä oikeasti johtuu?

Vierailija
5/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla on luonnonkiharat,joten aivan tosi nyysitty malli on myös makee...ongelma on se,että miten kasvattaa väri ulos,raidoitus kun kuivattaa luonnonkiharaa ihan hirveesti!

ap

Vierailija
6/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä värjännyt, mutta eiköhän senkin aika kohta tule.

Vierailija
7/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla on luonnonkiharat,joten aivan tosi nyysitty malli on myös makee...ongelma on se,että miten kasvattaa väri ulos,raidoitus kun kuivattaa luonnonkiharaa ihan hirveesti!

ap

Miten leikkautat luonnonkiharan? Mulla on semmoista säkkärää otsalla, että alta pois! Katkeileeko muilla hiukset otsalta?

Vierailija
8/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 38. v ja harmaita on tosi paljon, värjätä saa tiuhaan tahtiin. Meillä myös suvussa aikaisin harmaantuvaa porukkaa.

Vierailija
9/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi lyhyt vino otsatukka =)

ap

Vierailija
10/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutamia harmaita hiuksia mulla on jo. Isälläni on melkein musta tukka ja hänelle ensimmäiset harmaat hiukset tulivat jo 25 -vuotiaana. Mulla myös todella tumma tukka eli hyvin näkyvät harmaat hiukset seassa.

En usko, että alan värjäämään hiuksia. Saavat harmaantua siihen tahtiin kuin harmaantuvat. Minusta harmaakin on kaunis väri ja kasvoista/olemukseltani olen nuorekas ja hyvinvoiva.

Vierailija
11/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata niitä hiusmyrkkyjä alkaa käyttämään, jos aloitat, joudut jatkuvasti värjäämään juurikasvua. Harmaat/valkoiset hiukset ovat kauniit.

Vierailija
12/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen melkein kymmenen vuotta vanhempi, mutta harmaantuminen näytti "pysähtyneen" eikä minun tarvitse sen takia värjätä hiuksia. Toki yksittäiset kohdat esim. edestä on selvästi harmaantunutta. Odotan innolla kokovalkoista päätä, mitä sukumme joillakin jäsenillä on.

Vierailija
13/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyinen väri tuli hirmu tummaksi latvoissa..aika kasvattaminen,enkä haluis leikata 20 cm pois =(

ap

Vierailija
14/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vaikka miten paljon harmaita. Lisäksi vielä elokuussa kun värjäsin hiukseni, niin sain allergisia oireita hiusväristä ja sain leikkiä kortisonipullon kanssa muutaman päivän. Luultavasti mun tämän elämän värjäykset on nyt värjätty, joten tervetuloa harmaat hiukset. Pidänkö pitkät hiukset vai leikkaanko lyhyiksi?

siinä vasta upean näköinen harmaahiuksinen nainen.

Vierailija
15/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ei liity alkuperäiseen aiheeseen, mutta katkeileeko teillä hiukset otsalta ja miten ne leikkautatte (siis kiharat hiukset)?

Vierailija
16/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelma ap on? Värjäät kerran omien hiuksien väriseksi about ja sit alat kasvattamaan.

Mulla ei ihan yhtä hehkeä tilanne... kun en uskalla värjätä sitä yhtäkään kertaa.

Vierailija
17/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma juurikasvu on siis huomattavasti vaaleampi ja täynnä harmaita kuin tämä loppu puoli metriä =))!Jos vaalennan koko pääni,luonnonkihara kärsii tosi paljon ja kuivuu hampuksi.Imetyksestä on vain vähän aikaa ja käytössä ollut aina vain huipputuotteet ja lisäravinteet...luonnonkihara suuttuu herkästi!

Vierailija
18/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkaus on siis aina kerroksittain koko pää jotta jaksaa kihartua.Ollut kyllä ihan kynittykin malli,sekin toimi vahalla =)

Vierailija
19/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkaus on siis aina kerroksittain koko pää jotta jaksaa kihartua.Ollut kyllä ihan kynittykin malli,sekin toimi vahalla =)

että ei saa järkevää mallia, kun otsatukka on niin säkkärä.

Vierailija
20/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit ollaan samassa veneessä. Mulla sellainen "siisti" 4-5 cm juurikasvu...

Voiskohan huivit olla muotia? Haalistuiskohan väri kesällä auringossa? Uskaltaisikohan ottaa vielä muutaman raidan, jotka ei tulis päänahkaan asti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme