Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

edellytykset että uusperhe toimii nousee huomattavasti jos tulet toimeen

Vierailija
26.12.2011 |

miehen x vaimonsa kanssa. Oikeesti. Ja sinulle - x vaimolle sanoisin - että sun lapset voi paljon paremmin jos tulet toimeen xmiehesi uuden naisystävän kanssa. Aikuisiahan olette, miksi ei yrittää pelata aikuisten peliä niin että lapsilla on hyvät oltavat tarkoittaen että tekin voitte hyvin?? En ymmärrä katkeria ämmiä jotka tekevät kaikkensa että x:n suunnitelmat menee pilalle tai niin että miehen x:llä on pahaa olla. Omat tuntemukset, esim raivo, viha, suru jne pitää osata piilottaa sen verran että lapset eivät sitä huomaa, näin sujuu kaikkien arki paremmin. Erosin itse 13v sitten. Olen tänä päivänä todella hyvä kaveri miehen x:n kanssa (olen ollut jo monta vuotta), ja hän on jopa hoitanut meidän yhteistä lasta. Hänkin sanoi kaaauaun sitten kerran että "meidän lapsihan on hänen lasten pikkusisko ja on tärkeätä että heidän sisarussuhdetta tuetaan koska sit kun meitä vanhempia ei enää ole heillä on vain toinen toisiaan".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään syytä vihata miehen entistä vaimoa eikä hänellä minua. Myöskään mies ei vihaa ex-vaimonsa nykyistä aviomiestä.

Meillä on siis kummallakin lapsia entisestä liitosta ja uusiin liittoihin on syntynyt lapsia. Sulassa sovussa mennään ja sovitaan kasvatuslinjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme