Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lapsille hoitaja kun anoppi kipeänä?

Vierailija
26.12.2011 |

Hän on siis hoitanut lapsiamme mutta nyt on pahasti kipeänä emmekä me vanhemmat saa olla pois töistä? Mitäs nyt? Mehän emme voi tilapäiselle hoitovapaalle kai jäädä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä joskus yllättää :) soitan huomenna sinne MLL:oon. t. ap

Vierailija
22/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan ilmoittaisin töihin olevani tilapäisellä hoitovapaalla oli sit palkallista tai palkatonta. Palkattomaan teillä varmasti on oikeus!

"pakottavat perhesyyt" on se millä syyllä voi olla pois tuossa tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että SISKONI ON VARAHOITAJA. Nyt vaan on työmatkalle lähdössä...t. ap

Vierailija
24/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i, mitäs nyt :D Miten olisi omat vanhempasi? Tuolla logiikalla sinne vaan mankumaan ilmaista hoitajaa.

Ellet sitten tee kuten me muut ja maksa hoidosta. Hui kauhistus!

Vierailija
26/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin ottaa hoitoon pientä korvausta vastaan, olen kotona 1,5v. lapseni kanssa.

Vierailija
27/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat valitettavasti estyneitä kun ovat jo haudan levossa kumpainenkin ja toiseksi rahasta tässä ei ole kyse vaan siitä että ihan anaoppini tarjoutui hoitamaan lapsai jotta heidän ei tarvitse mennä päiväkotiin. Se kai sua potuttaakin? t. ap

Mikä mua nyt potuttaa mielestäsi? Miksi kaikki ovat automaattisesti päiväkotivastaisia?

Tässä sun avauksessa pistää silmään tuo, että joko et raaski lastesi hoidosta maksaa tai sitten kakkosen ehdotuksen mukaan haluat jatkaa joululomaa. Pihi voi olla ilman köyhyyttäkin :D

Vierailija
28/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihana anoppi joka hoitaa lapsiani sen takia että heillä parempi olla kotihoidossa? Sitten täällä joku omaan katkeruuteensa tukehtuva tulee siitäkin päätään aukomaan :) t. ap

Vierailija
29/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkun anoppi jaksaa hoitaa lapsia ettei näitä tarvi aamupimeässä lähteä yhteiskunnan hoivaan viemään koko päiväksi? t. Maiju

Vierailija
30/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheen ivata kun jollakulla lapset saavat olla kotihoidossa. Sillä ei olemitään tekemistä rahan kanssa vaan ihan lasten parhaaksi tämä järjestely on ja anopista alkuisin että sinä eräs hapannaama voit ihan rauhoittua. Ei ole sun lapsiltas pois jos mun lapset saavat vähän pidempään nauttia kotona olemisesta. Mulla on pari isompaa lasta aikoinaan pkssa olleet ja tiedän oikein hyvin mitä se on. t. ap

Vierailija
31/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hoito järjesty huomiseksi niin jompikumpi soittaa vaan töihin ja jää kotiin onnistuu varmasti (palkatonta vapaata).

Vierailija
32/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö hoivanetistä hoitsua?

Vierailija
33/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa "hyvinvoinnista" :):):) ettei vaan olis pientä kateutta mukana...

Vierailija
34/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekös se persettä kaivelee....

Vierailija
35/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivähoitoon jos toisena vaihtoehtona olisi kotihoito mummin avustuksella. Ihanaa että anoppiis jaksaa ap! t. Maiju

Vierailija
36/36 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivähoitoon jos toisena vaihtoehtona olisi kotihoito mummin avustuksella. Ihanaa että anoppiis jaksaa ap! t. Maiju

Toisella meistä vanhemmat asuu satojen kilometrien päässä ja on työelämässä, toisella vain äiti ja niin hirveä luuska ettei lapsenlapsiaan tule koskaan näkemään. Maksetaan au pairille lasten ja kodin hoidosta, toinen tyttö nyt tämä nykyinen meillä.

Ja samoin kuin Ap ei sanonut anoppiaan hoitavan ilmaiseksi lapsiaan, mäkään en missään väittänyt omieni olevan päiväkodissa teidän verorahoilla :D Toki sinne kyllä ensi syksynä menevät ja siitäkös turpaan täällä saa...

Eikö kenenkään muun kuin mun ja kakkosvastaajan mielestä Ap:n aloitus ollut jotenkin kummallinen? Heti mainittiin, että hoitaja on anoppi, sopivasti loma-aika tässä ja rahasta ei ole kiinni, mutta ei tajua etsiä maksullista hoitoa vaikkapa netitse muualta kuin täältä?

T. Kolmonen, jolla ei todellakaan ole minkäänlaista varahoitosuunnitelmaa toisin kuin kaikilla teillä täydellisillä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan