Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset, 15- ja 19-vuotiaat olivat tänään käymässä isänsä luona jouluvierailulla.

Vierailija
26.12.2011 |

Ei sitten isä ollun hankkinut kummallekaan ainuttakaan lahjaa. Oli kuulema tänä vuonna muistanut vain uudessa avioliitossaan syntynyttä 4-vuotiasta!!! Pohjanoteeraus todellakin. Häpeän itseäni että tuollaiseen moukkaan olen joskus haksahtanut :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heidän väleihinsä puutu, ukko sotkee ne ihan itse.

Vierailija
2/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varo itse lisäämästä pökköä pesään. Eiköhän siellä tuli leimahtele ihan ilman omaa panostasikin. Lapset ovat tajunneet, että isä on inhottava, mutta sinun tehtäväsi on saada lapset tajuamaan, että vika ei ole heidän eikä heidän tarvitse pitää tuollaista isää elämässään. Tämän heidän pitäisi kuitenkin tajuta ilman, että mustamaalaat isää tai yrität väkisin estää lasten ja isän tapaamiset. Monesti lapset yrittävätä miellyttää vanhempaansa yhä uudestaan ja uudestaan tajuamatta, että heidän ei ole pakko.

Ehkä voisit todeta, että isä on nyt valinnut tällaisen lähestymistavan ja lapset saavat valita omat tapansa, joita sitten tuet kaikin tavoin. Muista kuitenkin korostaa, että mikään lasten käytös ei oikeuta isän käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoitanut homman (siis miesvalintani) aikoinaan vielä huonommin kuin sinä: kahden teinini isä ei enää pidä yhteyttä lapsiinsa, koska suivaantui niin syvästi elareitten indeksikorotuksista. Siis korotus n. 10€/kk/lapsi eli yhteensä n. 20€ kuussa. Ja maksaa ainoastaan Kelan minimielarin suuruisen summan/lapsi, hyväpalkkainen ihminen.

Kiva joululahja, vai mitä? ;)

Vierailija
4/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin tällä hetkellä ainoa asia siitä jätkästä, eli sain ihanat lapset! En toki aiokaan puuttua heidän väleihinsä, onneksi lapset jo noin isot ettei enää tarvitse olla missään tekemisissä exän kanssa! Kävivät aikaisemmin isällään jokatoinen viikonloppu, nykyään harvemmin kun isompi opiskelee muualla ja käy välillä viikonlopputöissä. Alkaa näyttää että nykyinen mieheni on entistä enemmän se oikea isä joka välittää ja on läsnä. Enkä nyt puhu yksistään rahasta, minusta kuitenkin pieni muistaminen olisi paikallaan, nämä kun omat muistamiset kuitenkin vei isänsä perheeseen.

Vierailija
5/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole tilille mitään laittanut? Moni muistaa lapsia suoraan heidän tileilleen jouluisin ja synttäreinä.

Vierailija
6/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli sanonut ettei ole tänä vuonna muistanut kuin sitä yhtä lastaan. Erittäin vaikea kuvitella muutenkaan, ei esim. osallistunut millään lailla vanhemman ajokortin hankintaa, ei euron euroa. Minimi elareita maksaa, rahaa olisi enempäänkin mutta en ole jaksanut moisen narsistin kanssa alkaa tappelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme