Jaaha, jäätiin sit housut jalassa kiinni miehen avovaimolle...
Vähän hävettää, meillä on yhteisiä tuttuja jotka ei varmasti kauheesti arvosta tätä temppua. Oltiin molemmat aika humalassa eilen ja saatiin kuningasidea lähteä puhumaan paskaa, mikä sitten vähän johti kaikkeen. Auts.
Mies on ihan sika ja kusipää, pettää naistaa kaikkinen kanssa joilla on vaan kaksi reikää, on pettänyt kaikkia entisiäänsä jne. Ihan patologinen tapaus. On jo pitkään halunnut erota siitä naisestaan, mutta tää oli kyllä tosi paskamainen tapa.
Taidanpa katkaista kaikki välit ko. mieheen. Ällöttävä tyyppi.
Kommentit (23)
ette oo tosissanne!!! Kivittäkää nyt please!!!
ap
Ensin av:lla kyllä käsitellään kaikki alkuperäisen postauksen kielioppi- ja pilkkuvirheet, sitten vasta käännytään ap:ta vastaan.
Kiitos parhaista nauruista!
Ohis
...siis ap kirjoitti tällaisen jutun tänne provotakseen keskustelua? Siis sä oikein haluat, että jengi alkais haukkua sua?
No, fakta kuitenkin on että sä olet vapaa nainen -vaikea sua on moralisoida. Mieshän se tässä on petturi. Ja jos kerta pettänyt jo pitkään niin hyvähän se vaan oli että jäitte kiinni. Ettei se avovaimo enempää tuhlaa aikaansa mieheen.
Mua on myös joskus petetty ja tiedän miten pahalta se tuntuu. Harmittaa, mies ois saanu hoitaa eronsa jollain muulla tavalla tai käyttää hyväkseen jotakuta muuta :(
Mulla on niin huora-toinen nainen-olo.
ap
Oon siivonnu koko illan ja tehny kaikkea mahdollista kunnollista. Yritän siinä samalla siivota omaa oloani.
Mun uudenvuodenlupaus on tämä (alkaa jo nyt): en koske enää varattuihin, vaikka kuinka tekisi mieli. En edes mieti sellaista vaihtoehtoa, en ala tinkimään ja miettimään sallisiko jotkut olosuhteet sen. Se vehtaaminen on nyt loppu.
ap
Oon siivonnu koko illan ja tehny kaikkea mahdollista kunnollista. Yritän siinä samalla siivota omaa oloani. Mun uudenvuodenlupaus on tämä (alkaa jo nyt): en koske enää varattuihin, vaikka kuinka tekisi mieli. En edes mieti sellaista vaihtoehtoa, en ala tinkimään ja miettimään sallisiko jotkut olosuhteet sen. Se vehtaaminen on nyt loppu. ap
kerran ei ole lapsia kärsimässä. Ketään lapsettomien paneskelut kiinnosta.
Oottepa inhottavan suvaitsevaisia tänään.
ap
nousiko itsetunto kun sait pokattua varatun miehen?
Meillä on jonkilainen pieni yhteisen historian pätkä sen miehen kanssa vuosien takaa. Mä olin silloin aika sinisilmäinen vielä ja vähän siipeeni sain silloin tuollaisen pukin kanssa.
Osaks tuo oli sellaista näyttämistä sille miehelle, se olin minä joka panin ja joka määräsi tahdin.
Tietty sai nolon lopun kun jäätiin kiinni.
ap
Niin ne vaan yhessä jatkaa, avokki oli kuulemma vaan sitä mieltä että miehen pitäisi hoidattaa masennuksensa :O
Täytyy kyllä ihmetellä kumpaakin, mies kuulemma haluais erota, mutta ei ole selkärankaa sanoa suoraan ja nainen takertuu aina vaan enemmän. Ovatpahan toisensa ansainneet!! Kjäh kjäh :D
ap
noh, kyllähän sen miehen aika masentunut tarvitsee ollakin että koskee naiseen jolta noin helposti lohkeaa :D
Aika noloa iteltänikin... Taisin olla muutaman ottanut minäkin ja vähän kosto mielessä :D Mutta eipä ole tehnyt sen jälkeen yhtään mieli!
ap
suu ja perse (^o^) (_^_)
naisilla on sitten 3+
moralisoida??
Siis tottakai me jäätiin kiinni housut kintuissa. Ääh, kauhee morkkis. En enää ikinä lähe baareihin tai mihkään kun en humalassa oysty järjellä ajattelemaan ja itsekunnioitua häviää.
Ensin av:lla kyllä käsitellään kaikki alkuperäisen postauksen kielioppi- ja pilkkuvirheet, sitten vasta käännytään ap:ta vastaan.
Morkkiksesta kyllä selviää, ja eikös se ollut ihan hyvä että avovaimo sai asian selville nyt, jos kerran mies on häntä jo muutenkin pettänyt.