Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarja Turusen infotilaisuus klo 9.00, mitä se sanoi ???

Vierailija
11.11.2005 |

niin...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sanoo,tiivistetysti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisi säälipisteitä...

Vierailija
4/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti ihan teinitytöltä. Oli " niin surullinen" vaan joka asiasta, että hänelle ei koskaan kerrottu mitään bändin asioista. Blääh.

Vierailija
6/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiko kukaan??

Vierailija
7/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Holopainen sanoi lehdissä, että hänellä on kaikki Tarjan aviomiehen lähettämät sähköpostiviestit tallella...

Vierailija
8/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turunen järkyttyi erotustavasta

Potkut saaneen Nightwish-laulaja Tarja Turusen lehdistötilaisuus on parhaillaan menossa Helsingin Kaapelitehtaalla. Tilaisuudessa Turunen kertoo tuntojaan taannoisista potkuistaan.

Lehdistötilaisuuden aluksi Turunen kertoi, että hän järkyttyi tavasta, jolla Nightwishin muut jäsenet ilmaisivat sen, etteivät pysty enää tekemään töitä yhdessä laulusolistin kanssa.

Lisäksi Turunen perusteli sitä, miksi hän lähti heti potkut saatuaan Etelä-Amerikkaan. " Puhuminen asiasta on ollut minulle äärimmäisen raskasta. En kuitenkaan lähtenyt pakoon" , Turunen totesi.

Turunen kertasi Vuoden 2000 tapahtumia, jolloin ilmestyi albumi Wishmaster ja bändillä oli ongelmia. Tuolloin Turunen keskusteli ongelmista Tuomas Holopaisen kanssa.

Musiikintekoa päätettiin jatkaa, kiertuetahtia keventää ja ulkomusiikilleset asiat, kuten bisnespuoli, päätettiin antaa muiden hoidettaviksi. " Tuomas oli päättänyt ottaa hyvän ystävänsä ryhmineen hoitamaan asioita ja ryhmästä tuli bändin management."

Tuolloin Turunen halusi tukijakseen miehensä Marcelo Cabulin. " Ajatukset olivat sekavat ja en tiennyt voinko luottaa siihen, että asiat paranevat. Halusin mieheni vierelleni" , hän kertoo.

Turusen ja Holopaisen keskusteluista huolimatta puhumattomuus ja ongelmat bändissä jatkuivat. Kiertuetahtikin pysyi kovana ja Turunen oli erittäin huolissaan äänestään.

Turusen mukaan puhumattomuus johti siihen, ettei informaatio kulkenut bändin sisällä, eikä hänelle kerrottu erilaisista asioista ajoissa.

" Esimerkiksi, kun teimme levytyssopimusta, olisin halunnut tietää, mitä sopimuksessa lukee ennen kuin se tuodaan nenän eteen allekirjoitettavaksi" , Turunen totesi.

Lue myöhemmin lisää Kaleva.plussasta.

Vierailija
9/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turunen suunnitteli eroa Nightwishistä jo ennen potkuja

10.11.2005 16:57

Nightwish -yhtyeestä erotettu laulusolisti Tarja Turunen piti tänään aamupäivällä lehdistötilaisuuden suomalaiselle medialle Helsingissä.

Tiedotustilaisuudessa Turunen kertoi, että hän oli jo ennen potkujaan päättänyt lähteä yhtyeestä. Turunen sanoi tehneensä päätöksensä viime joulukuussa.

- Olin päättänyt, että minun urani Nightwishissä loppuu seuraavan levyn jälkeen.

Turunen erotettiin Nightwishista lokakuussa yhtyeen Helsingissä pitämän konsertin jälkeen. Turunen ilmaisi olevansa pahoillaan siitä, että ilmoitus tapahtui kirjeen avulla.

- Ymmärrän potkut, mutta olen tosi surullinen, ettei minulle pystytty henkilökohtaisesti kertomaan asiasta, Turunen kertoi kyynelten valuessa hänen poskillaan.

Tunnelmia Turusen tiedotustilaisuudesta on katsottavissa myös Maikkarin Viihdeuutisten netti-tv:stä iltapäivän aikana.

Vierailija
10/10 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pojat ehti erottaa sen ennenkö se ehti erota? voi haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi