Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olisit reagoinut, jos olisit saanut naistenpakkauksen joululahjaksi 12-vuotiaana?

Vierailija
26.12.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luikkinut maan rakoon pää punaisena.

Vierailija
22/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait ne yksityisesti ja kahden kesken? Etkä joululahjaksi vanhempien, sisarusten isovanhempien ja sisarusten kummien nähden? ai minkä kokoonpanon tahansa nähden, mutta siten siis että tilanne on julkinen.

Itse olin vain tyytyväinen kun äitini osti minulle muutaman kivan värisen sidepaketin valmiiksi kaappiin odottamaan. Niitä oli kiva näprätä ja tutkiskella. Odotin menkkoja, koska halusin olla teini, enkä lapsi. Olin silloin 14v kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kukaan äitikään halua tena-ladyja joululahjaksi sitäpäivää varten oottamaan ku alkaa tippaseen.

Vierailija
24/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en oikein tykkää, että ostetaan lahjaksi jotain hygieniatuotteita. Minusta ne rinnastuvat vähän siihen, että joku mies ostaa vaimolleen siivousvälineitä tai kattilan.

Ja miksi naisten pakkauksessa on vaan jotain kuukautis-, hygienia- ja kosmetiikkajuttuja? Koko sana "naisten pakkaus" kuulostaa älyttömältä, mutta jos sellainen nyt pitää koota, niin minä laittaisin sinne vaikka kokoelman naisten kirjoittamia runoja, jonkun naiseutta pohtivan (mielellään feministisen) romaanin (Sonja O olisi klassikko!), pari aiheeseen sopivaa dvd.tä (samalla periaatteella kuin kirjat), vaikka Kaari utrion Eevan Tyttäret... Ja vaikka jonkun korun, jolla olisi joku vahvan naisen symboliikka.

Ja voisihan siellä olla vaikka erilaisia tavaroitakin, niin suklaarasia kuin työkalupakki.

Ihan mielikuvituksetonta ajatella, että naiseus on pelkkiä kuukautisia, meikkaamista ja kynsien hoitamista.

Vierailija
25/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohua, itse olisin ihan tykännyt! Odotin kovasti kuukautisten alkamista just ton ikäisenä, ajatuksella että sitten kun ne alkavat, olen NAINEN! Eihän se tietty ihan niin mene, mutta kuitenkin. En nyt varmaan olisi just sitä sidepakettia muille esitellyt, mutta tyytyväinen olisin ollut!

Vierailija
26/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään ikinä antaisi omille tyttärille lahjaksi.

Olin kiusaantunut siitäkin kun äitini paketoi rintsikoita minulle joulupakettiin, olisi voinut antaa ne muutenkin.

Vierailija
27/27 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nolostunut. Lisäksi niitä siteitä olisi ollut ärsyttävä säilytellä niin pitkään, mulla alkoi menkat vasta 15,5- vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän