Pliis voiko kokemusta omaavat auttaa? raskaudessa ongelmia
tein 20 päivä positiivisen testin. sitten tein muutaman negan. ja samalla testillä jolla olin tehnyt positiivisen näytti haamua..onko siis keskenmeno? ei ole kuitenkaan tullut vuotoa tai pahoja kipuja.
raskauseoireet ovat jatkuneet mutta rinnoissa ei ole kauheasti tuntunut isoja muutoksia, pitäskö se olla aina niin että ne turpoaa yms. en tosiaan haluais menettää tätä pientä. oon jo ihan kiintynyt tulevaan mahdolliseen lapseen :'( *nyyh*
Tänään illalla tein clear bluen digitaalisella negan . eli onko tää nyt virallinen tuomio? onko niin että clear blue ei valehtele. mulla ois neuvola tammikuun alussa mut pitääkö se nyt perua?Raskausoireet kyllä edelleen jatkuvat
Lisäksi on ollut yksi keskenmeno. pelkään seuraavien kuukautisten alkua ja sitä että tulee siis ulos tämä elämän alku. Eli mulla oli "valemenkat" marraskuun alussa ja tosi niukkaa vuotoa. oletan että olen ollut raskaana jo silloin. koska seksiä harrastettiin niiden jälkeen kolmen päivän päästä ja tuskin on ovulaatio ollut silloin. miksi muuten raskaustesti ois näyttänyt positiivista 20 päivä?
vähän sekava sepustus mutta toivottavassti saatte selvää. olisin kirjoittanut muuten tuonne odotus puolelle mutta tunnukseni ei toimi. siksi toivon että joku täällä tarttuisi asiaan.
olla hyvin nyt raskaana. Tulit raskaaksi silloin neljännen päivän tienoilla ja ne sun menkat marraskuun lopussa oli vaan poikkeuksellisen niukat, ei siinä sen enempää. Nyt odottelet vaan että alkaako vai ei ja sit teet testin uudestaan.
Ja tosiaan, vähintään neljä tuntia "vanhaa" virtsaa pitäis olla että sitä hormonia on tarpeeksi virtsassa. Vuorokauden ajalla ei välttämättä oo niin väliä mut aamupissasta suositellaan sen takia että tuskin sä olet koko yötä juossut juomassa (eli laimentamassa sitä pissaa) ja vessassa eli se pissa on silloin "vahvinta".