Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksaisi enää tätä joulua. Hankalat sukulaiset tulossa syömään, taas alkaa raadanta

Vierailija
25.12.2011 |

Uudet kalat suolaan, kaikki muu esille, kattamiset, laittamiset. En jaksaisi enää. Kaiken huippu että mies jätti yöksi tekemäni laatikot huoneenlämpöön. Nyt pitää lähteä jostain huoltikselta etsimään jotain korviketta. Pää hajoaa. Ja hankalat sukulaiset saavat syyn naureskella taas täyshoidossaan voi v...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ongelmani liian pieni ollakseen ongelma? Ehkä mutta en silti jaksaisi passata tätäkin päivää. ap

Vierailija
2/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olet joulumartyyri. Tosin en edes usko tarinaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötä niille sukulaisille vaan ne laatikot. Ei niissä loppujen lopuksi ole kauheasti mitään, mikä voisi pahan ruokamyrkytyksen aiheuttaa. Ja jos tulee jotain, niin ihan viattomasti vaan ihmettelet.

Ja haloo, sanot niille otuksille, että "sori, mä en jaksa enää tänään pingottaa, ottakaa ja syökää minkä kiinni saatte".

Vierailija
4/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin miten sinä voit laitoshoidosta lomalla olevana olla vastuussa sukuruokailusta?

Ei kai kukaan noin avuttoman ihmisen antaisi ihan itsekseen laittaa ruokia isommalle porukalle.

Saanko kysyä, miksi

- Uudet kalat suolaan? Miksi ei kerralla tarpeeksi suolattuna?

- kaikki muu esille, kattamiset, laittamiset? Ja mistä merkillisestä syystä se olet sinä, joka tämän kaiken teet? Kuka ne hankalat sukulaiset on kutsunut syömään?

- mies jätti yöksi tekemäni laatikot huoneenlämpöön, mikä olikaan ongelma?

Kaksi lisäkysymystä:

- Mistä johtuu, että MIES oli vastuussa niiden jääkaappiin laitosta etkä sin?

- Luuletko sinä ihan oikeasti, että niitä ei voi syödä, jos ovat olleet puoli vuorokautta asianmukaisesti jäähtymässä ennen kylmään laittoa.

Kylläpäs sitä nyt ollaan niin marttyyriä, niin marttyyriä! Ihan pitää uudet laatikotkin ostaa ihan kuin kuvittelisit jonkun muun sinun itsesi lisäksi huomaavan, että ei niitä ole säilytetty koko ajan kylmässä.

Itse sinä olet osasi valinnut ja katsonut aiheelliseksi täysihoitolaa pitää.

Sitä saa mitä tilaa.

Joku muu ei ole kutsunut hankalia sukulaisia täysihoitoonsa vaan sinä. Nauti nyt elämästäsi täysin rinnoin!

Tai lähde kriittiseksi vuorokaudeksi itse täysihoitoon hotelliin.