Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin outoa että yli 60 vuotiaat on vielä mustasukkasia.

Vierailija
25.12.2011 |

Tai varmaan se on ihan normaalia :D olen kuitenkin ajatellu, et siinä iässä ihmiset olis jo jotenkin tasaantuneita eivät jaksais enää kaikesta hötkyillä.

Tuttavani, mies 65 v seurusteli 60 vuotiaan naisen kanssa. Erosivat nyt yllättäin ja kuulin miehen naapurilta, että tämä nainen oli heittäytynyt sairaan mustasukkaiseksi. Alkoi majailla miehen talolla jatkuvaan, oli mies paikalla tai ei, vaikka oli omakin talo. Kun mies lähti töihin ajoi perästä katsomaan onko varmasti mennyt sinne minne oli menossa. Kertoi työkavereilleen, että huorat siellä nurkissa pyörii, kun hän on poissa. Pakko pitää miestä ja taloa silmällä.

Miehen olen tuntenut 14 vuotta ja tämän naisen tapasin nyt silloin tällöin. Vaikutti todella fiksulta, mutta ei sitten tainnut ollakaan. Mutta ihmettelin, kun kuulin totuuden, että vieläkö sitä tuossa iässä jaksaa noin alkaa käyttäytyä.

Itse olen 40 ja en kyllä jaksais miestäni vahtia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iässä alkaa jo vetreistä miehistä olla huutava pula. On eri asia kytätä äijäänsä, kun on itsekin vielä hehkeä ja ruuhkavuodet menossa kuin että olisi jo parhaat päivät takana ja ehkä vihoviimeinen mahdollisuus vanhuuden turvaan kierroksessa.

Ei ole kiva vanheta yksin. Ja miehille on enemmän tarjontaa. Meepäs joskus vanhaiskotiin tsekkailemaan tilanteita ;)

Vierailija
2/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se ihmisen perusluonne on oli 2 tai 80 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuvittelet että ihminen lakkaa olemasta nainen tai mies jossain vaiheessa, saati kuuskymppisenä! Moni on vielä työelämässä eikä ole kremppaa ja vaivaa. Miksi kuvittelet että ihmisyyteen kuuluvat asiat loppuisivat? Tuo kertomuksesi nainen on tietenkin sairaalloisen mustasukkainen, mutta tuskinpa sekään sairaus iän myötä helpottaa, pikemminkin päinvastoin. 60v ei todella ole mikään vanhus!

Vierailija
4/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen itsekin ollut vimmaisen mustasukkainen parikymppisenä. Sitähän epäili kaikkea.

Mutta en enää nykyään. Olen itsessäni huomannut, että ikä rauhoittaa monellakin saralla.

Onhan noita mustasukkaisuus surmia ollut 70 vuotiaidenkin liitoissa. Ja ovat olleet ihan vuosikymmeniä kestäneitä avioliittoja. Tiedän, ettei mustasukkaisuus katso ikää, mutta silti tuntuisi luontevalle, ettei nyt ihan tuollaista olisi enää varttuneessa iässä.

Vierailija
5/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut nuoruuden hassutukset tietty jää pois, mutta mun mielestä ikä vain syventää luonteenpiirteitä. Ja jos oikein vanhuksista puhutaan niin nehän voi olla jo ihan pakkomielteisissä suhteissa ne luonteenpiirteet, kun ei ole enää estoja hillitsemässä.

Mutta olen itsekin ollut vimmaisen mustasukkainen parikymppisenä. Sitähän epäili kaikkea. Mutta en enää nykyään. Olen itsessäni huomannut, että ikä rauhoittaa monellakin saralla. Onhan noita mustasukkaisuus surmia ollut 70 vuotiaidenkin liitoissa. Ja ovat olleet ihan vuosikymmeniä kestäneitä avioliittoja. Tiedän, ettei mustasukkaisuus katso ikää, mutta silti tuntuisi luontevalle, ettei nyt ihan tuollaista olisi enää varttuneessa iässä.

Vierailija
6/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tiedät. Oliskohan mies pitäny naista "varattuna" nä vuodet ja sitten viskaa ku rukkasen pois. Mitään yhteisiä sopuisia eroja ei ole ku satukirjoissa ja av:llä. Naisia on esim helsingissä yli 120 000 enemmän, ja seksi on kivempaa tutun ihmisen kanssa, varsinkin vanhempana. Helkkarin hankalaa tälle naiselle nyt löytää joku uus. Ja varmaan se on passannu ja pitäny huolta, ja varmaan valinnu vaatteetkin ja sisustanu sen äijän kodin. Sit se menee ja ottaa jonku uuden, nuoremman tai varakkaamman. Ja sä et tajuu mistä tässä on pohjimmilttan kyse, ethän?

Vierailija
7/7 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei todellakaan sisustanut miehen kotia. Kaikki on peräisin ajalta jollain tämän miehen vaimo vielä eli.

Mies on oman elämänsä herra. Ei tarvise paapojaa elämäänsä (vaattettajaa, sisustajaa, ruokkijaa, siivoojaa) vaan mukavan seurustelukumppanin ja uskon, että häntä alkoi jopa häiritä tämän naisen jatkuva asuminen hänen asunnollaan. Seurustelivat 1,5 vuotta.

Mutta ei siitä sen enempää.. Totesin vain omia ajatuksia mustasukkaisuudesta.

Nyt jälkikäteen ajateltuna olin varmasti yksi epäilyistä huorista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi