Onko ketään pariskuntaa, joille ei anaalipanot
kuulu seksielämään ja se on silti täysin tyydyttävää? Täällä syytetään asennevikaiseksi, jos suhtautuu kielteisesti anaalitouhuihin.
Kyse tuskin on mistään estoista tai kokeilunhaluttomuudesta. Eiköhän tärkeintä ole tyytyväisyys omaan kumppaniin ja tyydyttävään seksielämään ja sen voi toteuttaa jokainen omin tavoin leimaamatta muita pelkästään lähärisekstailijoiksi. Tosin sekin voi joillekin olla paras tapa, kukapa tietää.
Kommentit (39)
sen paremmin oma kuin vieraat ei ole välittäny.Musta se vaan on sairasta.Hyvä rakastelu on jotain ihan muuta kuin ruskean reiän metsästystä....
ei sovi meille. tännekkin ilmestyvät kirjotukset voi olla yhden ja saman ihmisen kirjoittamia aiheesta. koko anaali taitaa olla niin uus juttu että sen seurauksia ei kukaan oikeen voi vielä tietää, peräpukamat ja ulosteen pidättelykyvyn menetys on varmaa niille jotka usein harrastaa.. ja varmasti on joukko naisia jotka inhoavat sitä todella ja antavat vaan siksi että mies tykkää. ja sikamaisille miehille taas yksi keino lisää millä alistaa..liekkö jotain menny nykyajan ihmisillä vikaan kun peräreikä ja ulosteleikit niin kovin kiinnostaa :/en ikinä ottaisi itselleni miestä joka noista leikeistä tykkää tai on harrastanu..
Tuntuu, että täällä teilataan kokonaan, kun jossain olen vastannut suhtautuvani kielteisesti anaaliseksiin. En koe mitään puuttuvan seksielämästäni, vaikka anaalia ei käytetäkään.
Jos syystä jostakin vaihtaisin joskus miestä (vaikka puolison kuollessa), olisi näköjään uuden miehen kanssa puhuttava seksiasiat tarkkaan läpi ennen suhteen aloitusta. En voisi olla suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka on kiinnostunut anaalista. Minun kanssani kun sitä ei saisi toteuttaa ja tuntuisi pahalta, jos mies olisi sitä joskus kokeillutkaan.
Asennevammaista on mielestäni sellainen, että näkee vain oman tapansa oikeana ja ei hyväksy toisten ajatuksia ja tapoja.
Olen nainen ja rakastan peppuseksiä ihan mahdottomasti. Harrastamme sitä silloin tällöin ja saan todella mahtavat orkut siitä. Ja minulla nimenomaan hävisi alkavat peräpukamat kun aloin peppuleikkeijä touhuilemaan sillointällöin.
Mutta silti minulle on täysin ok, jos joku ei halua eikä kokeile. Mitä se minnulle kuuluu :)
Ja meillä ei kyllä ainakaan ole koskaan tullut ulostetta tämän aikana, eikä hajua. Onneksi. Mitkään kakkaleikit kun ei todellakaan kiinnosta. Jos jotakuta kiinnostaa ja se on molemmille ok, niin kai se sitten on ok. Vaikka itse en semmoista ymmärräkään.
Harrastamme myös ryhmäseksiä säännöllisesti ja minulla on rakastajia. ja miehiä kolmantena ja neljäntenä pyöränä.
Minun mielestäni seksileikeissä kaikki sellainen on ok, jossa kaikki tapahtuu kaikkien osapuolien halusta ja vapaasta tahdosta.
tyylillä ajatteleville. Onhan teille omia viestiketjuja vaikka kuinka paljon.
jos ajattelee vähän toisella tavalla? Perspanojen fanaattiset vastustajat kyllä ainakin katsovat asiakseen jaella epäasiallisia kommentteja muuten ihan kivoissa ko aihetta käsittelevissä ketjuissa.
Ei 5 mutta samoilla linjoilla.
Nämä anaaliketjut tuntunvat aina olevan puolesta tai vastaan. Jos peppeseksifani kertoo niin tulee näitä homostelujuttuja, ja jos normi-ihminen kertoilee, niin tulee näitä, jotka julistavat, että miten kivaa se on.
Eli tässä tapauksessa ei vitonen sitten malttanut olla kommentomatta, että anaali on mahtavaa. Epäilyttää, ettei vitosen suhde anaaliin kuitenkaa ole luonnollinen, kun pitää hurmoshenkisesti julistaa anaalin autuutta.
Näissä "tunteita kuohuttavissa" ketjuissa on aina se puoli, että voi vain arvailla, että onko edes puolet viesteistä tosissaan laitettuja ja todellisuudessa kuinka monta provoilijaa vai pelkkä yksi sitä ketjua pyörittää.
No, sitten jos lähdetään siitä, ettei viitonen ollut provoilija, niin on vain tilastollinen sattuma, että samaan pakettiin mahtuukin anaalit, ryhmäseksit, vieraat miehet ja naiset ja rakastajat. Eli ei nyt taida olla ihan normitapaus.
Anaaliseksi on niin uusi juttu, että sen haitoista ei tiedetä vielä mitään. 50 vuotta sitten ei harrastettu peppuseksiä lainkaan ja homojakaan ei vielä ollut. Homoilu on tullut kuvaan vasta kaikenmaailman teeveeohjelmien myötä. Takaapäinpanoakaan eli koiratyyliä ei harrastettu vielä 1800-luvulla. Se tuli muotiin vasta ensimmäisen maailmansodan aikoihin, kun eri kulttuurit saivat toisiltaan vaikutteita.
Anaaliseksi jakaa mielipiteitä vahvasti. Osittain siksi, että pitkälti homot tai osa heistä harrastaa sitä.
Ehkä jokunen heteroparikin harjoittaa anaalipanoja, mutta suurin osa pitää sitä vastenmielisenä.
Vaikea sanoa, moniko täällä kirjoittaa anaaliseksin puolesta, mutta joissakin kirjoituksissa saa käsityksen, että anaaliseksi kuuluu normaaliin parisuhdeseksiin. Valtaosalla se ei kuitenkaan kuulu, joten lähdetäänkö tässä taas naista alistamaan seksillä. Nainen saa edelleen päättää mihin suostuu ja uudessa suhteessa kannattaa jutella seksiasiat jo kättelyssä auki. Jos kohdalleni sattuisi mies, joka kertoo harrastaneensa anaaliseksiä ja haluaa sitä minultakin, niin tapailumme loppuisi siihen paikkaan.
Onneksi mieheni kanssa kumpikaan ei omaa kokemusta anaaliseksistä ja sitä ei lisätä meidän seksielämämme, joka on riittoisaa ja tyydyttävää.
Anaaliseksi on niin uusi juttu, että sen haitoista ei tiedetä vielä mitään. 50 vuotta sitten ei harrastettu peppuseksiä lainkaan ja homojakaan ei vielä ollut. Homoilu on tullut kuvaan vasta kaikenmaailman teeveeohjelmien myötä. Takaapäinpanoakaan eli koiratyyliä ei harrastettu vielä 1800-luvulla. Se tuli muotiin vasta ensimmäisen maailmansodan aikoihin, kun eri kulttuurit saivat toisiltaan vaikutteita.
kuulu seksielämään ja se on silti täysin tyydyttävää? Täällä syytetään asennevikaiseksi, jos suhtautuu kielteisesti anaalitouhuihin.
Kyse tuskin on mistään estoista tai kokeilunhaluttomuudesta. Eiköhän tärkeintä ole tyytyväisyys omaan kumppaniin ja tyydyttävään seksielämään ja sen voi toteuttaa jokainen omin tavoin leimaamatta muita pelkästään lähärisekstailijoiksi. Tosin sekin voi joillekin olla paras tapa, kukapa tietää.
Meillä ei harrasteta anaalia, eikä ole aikaisemmissakaan suhteissa harrastettu. Yksinkertaisesti emme koe sitä millään tavalla kiihottavaksi tai kiinnostavaksi.
Mielestämme meillä on erittäin tyydyttävä ja vilkas seksielämä. Onneksi ajattelemme samalla tavalla. Ei tarvitse olla asennevikainen, jos ei peppupanot kiinnosta.
Ihmiset ovat erilaisia. Jos joku haluaa harrastaa peppuseksiä, niin ihan vapaasti vaan. Sehän on jokaisen oma asia.
peppuseksi, kun vaimolla tavara venähti lähes käyttökelvottomaan kuntoon. Noh, eihän se peppu autuutta tuonut tässä asiassa, kunhan tuli kokeiltua sekin ja kiihottavaahan se oli lähinnä sen irstauden ja intiimiyden sekä "kielletyn hedelmän" takia. Sisäänmeno on ihanaa, mutta syvemmällä on erittäin väljää. Onhan se peppuseksi todella epäkäytännöllistä, koska pesulle on pakko mennä ja spermat perseessä on vähän eri asia kuin pillussa. Ja pitää varoa ettei vahingossa luiskahda pillun puolelle kesken peppupanon. Jos saan valita niin ainoastaan pilluseksiä kiitos, edellyttäen että pillu on normaali eikä mikään 45 numeron saapas.
kun oikea tieto löytyy netistä, niin ihan enemmistössähän tässä ollaan.
Muutaman luvun kun yhdistää, niin noin 2/3 ei harrasta eikä ole harrastanut anaalia heterosuhteissa.
Irstaus seksissä kuulostaa niin vastenmieliseltä, että siinä ollaan jo rajoilla loukata toista osapuolta.
Eikös peräsuoli ole niin väljä paikka, ettei sitä voi pilluun edes verrata? Ja mitä nautintoa sellainen alue sitten naiselle voisi tuoda, siis pelkkä peräsuolen rassaus. Varmasti miehille se jotain tuntoa tekee yhtä lailla kuin pölynimurin putkeen työntyminen.
peppuseksi, kun vaimolla tavara venähti lähes käyttökelvottomaan kuntoon. Noh, eihän se peppu autuutta tuonut tässä asiassa, kunhan tuli kokeiltua sekin ja kiihottavaahan se oli lähinnä sen irstauden ja intiimiyden sekä "kielletyn hedelmän" takia. Sisäänmeno on ihanaa, mutta syvemmällä on erittäin väljää. Onhan se peppuseksi todella epäkäytännöllistä, koska pesulle on pakko mennä ja spermat perseessä on vähän eri asia kuin pillussa. Ja pitää varoa ettei vahingossa luiskahda pillun puolelle kesken peppupanon. Jos saan valita niin ainoastaan pilluseksiä kiitos, edellyttäen että pillu on normaali eikä mikään 45 numeron saapas.
Nuo tuo kakkonen on meillä ainoastaan kuonan poistoa varten, ei muuhun käyttöön.
Nro 3 on täysin oikeassa. Anaaliseksi on niin uusi juttu, että sen haitoista ei tiedetä vielä mitään. 50 vuotta sitten ei harrastettu peppuseksiä lainkaan ja homojakaan ei vielä ollut. Homoilu on tullut kuvaan vasta kaikenmaailman teeveeohjelmien myötä. Takaapäinpanoakaan eli koiratyyliä ei harrastettu vielä 1800-luvulla. Se tuli muotiin vasta ensimmäisen maailmansodan aikoihin, kun eri kulttuurit saivat toisiltaan vaikutteita.
Hehe! Oliko sun kirjoitus vitsi, vai olitko tosissasi?
Antiikin kreikkalaiset olivat sitä mieltä, että miesten välinen rakkaus on sitä kaikkein puhtainta. TV:n keksimiseen on tuosta muutama vuosi matkaa...
Takaapäinpano taas on varmastikin ollut se ensimmäinen tyyli, millä ihminen on lisääntynyt.
Tottakai olin tosissani, kuinkas muuten. Näin vakavilla asioilla ei parane vitsailla.
-9
yök! Jyrkkä ei anaalille. EI todellakaan kiinnosta peräpukamat ja vaipoissa kulkeminen. En usko että kukaan nainen siitä tykkää mutta antaa koska mies niin tahtoo. anaaliseksi on vain yksi pitää naista epätasa-arvossa ja nainen ei koskaan sieltä pääse jos ei lopeteta anaaliseksin harjoitusta.
ja alistaa vaikka anaalipanoillakin. Ellet suostu, lähden naapurin muijaa panemaan anaaliin.
Mies myös osaa vertailla aiempia panojaan eli kaikki entisetkin antovat anaalia, niin kyllä säkin voit.
Onko yhtäkän naista, joka saa orgasmin peräsuolesta?
..Onneksi!
Pari kertaa olen antanut miehelleni kakkosta. Kännissä tosin.
Mutta miksi ihmeessä minun pitäisi sitä haluta omasta tahdosta? Ai siksi, etten olisi huonompi nainen kuin muut?
Minä en yksinkertaisesti saa minkäännäköistä nautintoa kakkareikään panemisesta.
Olen miehelleni sanonut, että saa kakkosta jos pyytää, mutta minä en sitä erikseen rupea tarjoilemaan.
Eikä mieheni sitä enää pyydäkkään, koska arvostaa minua ja tietää etten siitä nauti.
mutta ilmana analuksia