Yksityinen neuvola (erityisesti Helsinki)
Kokemuksia? Kenelle suosittelisit?
Paljonko KELA korvaa käynneistä, esim prosentuaalisesti? En löytänyt mitään summia, pelkän maininnan.
Mietin kun Hgissä on nykyään käyntejä niin harvassa kunnallisen puolella että olisiko tuon 750 e arvoinen tuo koko raskauden seuranta ja paljonko siitä saisi Kelalta takaisin.
Kommentit (2)
<a href="http://www.projectmama.info/2011/03/neuvola-josta-saa-neuvoja.html" alt="http://www.projectmama.info/2011/03/neuvola-josta-saa-neuvoja.html">http://www.projectmama.info/2011/03/neuvola-josta-saa-neuvoja.html</a>
<a href="http://www.projectmama.info/2008_02_01_archive.html" alt="http://www.projectmama.info/2008_02_01_archive.html">http://www.projectmama.info/2008_02_01_archive.html</a>
niin Project Mama-blogi sisältää hyvin vähän asiaa eli ei mainita että miksi olisi hyvä eikä noista hintatiedoistakaan. Lisää siis!
http://www.projectmama.info/2011/03/neuvola-josta-saa-neuvoja.html
http://www.projectmama.info/2008_02_01_archive.html