Meidän lapset sai 67 lahjaa!
Silti oli ihanan rauhallinen aatto. Leluilla ehdittiin leikkiä ja nyt on pitkä loma edessä.
Kommentit (43)
Olen neljäkymmentä, itselläni on sisaruksia ja kolme omaa lasta. Ei ole koskaan edes käynyt mielessä laskea lahjojen määrää. Ei lapsena eikä nyt.
Tietty, jos omasta kaveripiiristä pitäisi arvata ne, jotka laskevat omat ja lastensa lahjat, niin saattaisin osua aika oikeaan. Edustavat kaikki tiettyä persoonatyyppiä... Jotenkin hassua (säälittävää?).
joka laskee lahjat?
Minä suunnittelen kaikkien lasten lahjat A-nelosella, jotta näen visuaalisesti, että kaikki saavat saman verran ja lasken vielä hinnatkin, että on suurin piirtein samoissa.
Olen joissain asioissa kontrollifriikki, mutta joissain asioissa todella huoleton.
Mutta mitä siis tämä lahjojen laskeminen kertoo minusta?
T. ap
niihin paketteihin laitatte? Mä en ainakaan keksi niitä lahjoja noin paljoa. Meillä poika 9-vee sai meiltä kolme lahjaa ja tyttö 1-vee sai vissiin kuusi. Arvoltaan kuitenkin oli suurin piirtein yhtä paljon. Poika sai ne mitä toivoi ja oli tyytyväinen.
En jotenkin näe järkeä paketoida kaikkea mahdollista hanskoista, vihkoihin ja kyniin. Itse kyllä olin onnellinen pienempänä kun paketeista tuli kirjepaperia, kyniä ym. sälää. Nyt vaan en omille oikein osaa ostella tuollaisia lahjaksi...