Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, unohdin ilmoittaa työkkäriin yhden työpäivän.

Vierailija
25.12.2011 |

Olin marraskuussa yhden päivän töissä, enkä oikeasti muistanut ilmoittaa sitä työttömyyskassaan.

Nyt muistin vasta kun katsoin tililleni ja ihmettelin rahasummaa!!!!

Olen saanut jo marraskuusta korvauksetkin. Tuleeko sieltä joku sakko tai karenssi?

Saako kassa tietää, että olen tavallaan valehdellut. Ilmoittaako liittoni sen sinne? Kun meneehän siitä liitonmaksut siitä päivän palkasta.

Voihan villu, en saa untakaan tuon takia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitää tehdä.

Luulisi, että asian voi hoitaa niin, että hoidat maksut yms jälkikäteen. Parempi kuitenkin, että otat sinne ITSE yhteyttä, eikä niin, että asia tulee ilmi jälkikäteen kun saavat tietoonsa verotiedot!

Vierailija
2/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat sen kumminkin tietoonsa, parempi että kerrot itse. Saat kirjallisen huomautuksen työttömyyskassalta ja he perivät sinulta yhdenpäivän työttömyyskorvauksen pois.

Siinä se, kun olet kassaan ilmoittanut niin älä enää stressaa, mikä on tapahtunut on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä ole mitenkään eritelty tuloja vuoden ajalta. Tuskin katsoovat onko rouva A tienannut 22.500 vai 22.750 egeä vuodessa.

Mulla on jäänyt monta vuotta sitten ilmoittamatta kaksi päivää, eikä kukaan niistä ole perään kysellyt. Olen aika harvoin työttömänä ja silloin olen laittanut tulotietoni kassalle edeltäviltä 32 viikolta.

Sitä en tiedä onko eri liittojen kassoilla eri periaate tai meneekö Kelaan jotenkin tiedot tarkemmin. Mihin liittoon mahdollisesti kuulut?

Vierailija
4/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niiden tarvitse odottaa verotuksen valmistumista. Työnantaja maksaa 'kelamaksut' yleisimmin kuukausittain Jos ap. on tehnyt päivän pimeänä huijaus onnistuu, muuten ei. Sieltä on tulossa selvityspyyntö postitse.

Ja ap. noita 'unohduksia' saattuu todella paljon, ihmiset unohtavat ilmoittaa olevansa samaan aikaan kelan maksamalla sairaslomalla tai kuntoutuksessa tai eivät tienneet ettei äitiyspäivärahaa voi hakea samalta ajalta kuin työttömyystukea. Kun korjaat asian, se on ok.

3, joka istuu pienen kassan hallituksessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan