Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppilaan ei mennä täyshoitoon vaan auttakaa miniät anoppia

Vierailija
24.12.2011 |

pöydän kattaminenkin ja tiskokoneen lataaminenkin on jo iso apu

ps ja salaatien teko tai ulkoiluttakaa edes lapsia , sillä aikaa kun ruokaa katetaan pöytään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miniän täytyy työn orjaksi ryhtyä, kutsuttu vieras?

Vierailija
2/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin pakottanut poikasi perheen sinne ja nyt iniset kuinka raskasta on. Missä se appi ja poikas on?

Vierailija
4/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkuuluvuus syntyy suein , kun tehdään ja touhutaan yhdessä. Hyvää joulua teille!

Vierailija
5/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miniän täytyy työn orjaksi ryhtyä, kutsuttu vieras?

vaikka kuitenkin (olen melkein 100% varma tästä) hän auttaisi omaa äitiään?

No mutta, vastapainoksi se anoppikin voisi auttaa valmisteluissa jos tulee vieraaksi. Muullakin tavalla kuin mäkättää siitä kuinka väärin laatikot on tehty (pohjanmaalta sain nuo reseptit mukaani), kinkku on liian pieni, Imelletty laatikko on kaikien tapojen vastainen, koska se on tehty äärimmäisen väärin (paleltuneista perunoista) ja kuinka on sotkuista ja ankeaa (mitä ei todellakaan ole, siivosimme eilen, ja koristeltukin on).

Että niin. Sitten viitsii pokkana huomauttaa kuinka äkäisen näköinen olen, vaikka hän ei muuta teekään kuin tilittää siitä kuinka väärin teen kaiken. =D

Vierailija
6/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustamalla jouluksi 400 km päähän anopista. Parempi meidän molempien kannalta. Kesäiset anopin haukkumakirjeet ovat jo käyneet poliisilaitoksella.

Vierailija
7/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anopin kanssa samaa taloutta asui kaks mieheni veljeä. Aikuisia ukkoja. Kyllä nuo jouti pöydän kattaa ja kahvit laittaa ja vielä korjata astiat poiskin.

Itse olen sellainen etten halua kenenkään vieraan huseeraavan keittiössäni. Se on vain minun ja mieheni valtakuntaa.

Ja monella on muuten tosi tarkka tyyli ladata astianpesukone. Siihen hommaan ei ainakaan kannata näppejään työntää. Olen sen kerran eräässä kyläpaikassa karvaasti kokenut. Talon rouva veteli kaikki pois ja laittoi ne uudelleen. Oikea oppisesti.

Vierailija
8/8 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat vaimon vanhemmilla kylässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän