Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä saat huomenna lahjaksi? Arvauskilpailu!
23.12.2011 |
Ja huomenna pitää sitten tulla kertomaan arvasiko oikein.
Mä arvaan, että saan jonkun kirjan, toivottavasti Katja Ketun Kätilön.
Kommentit (3)
Jotain muutakin se tuolla paketoi, toivottavasti ei ole isompia ostellut, en oikein välitä lahjoista.
Apelta toivoin Weledan naamarasvaa ja pientä korua, ne saankin varmaan (täytyy siis toivoa jotain, muuten appi on tosi pettynyt, ostaa mielellään lahjoja, kultainen vaari).
Äidiltäni tulee Aamulehti taas vuodeksi eteenpäin, tuosta olen tosi kiitollinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mieheltä tilasin chanel nro 5 hajuveden 60 e