ELOLINTUSET PERJANTAINA
Kommentit (14)
tervetuloa uusille minunkin puolesta.
meil ovis oli ja meni. tasan kerran ehdittiin puuhailla eli taitaa mun ja miehen elolintu haave kaatua.
onneksi puuhailtiin edes oikeana päivänä. :)
innolla odotan viikonloppua et saa olla miehen kans edes yhden päivän yhdes.
lauantaina järjestelen kynttilä kutsut.
nyt siivoilemaan :)
Kyllä taisi meidän elolintunen jäädä saamatta ja saadaan kuin saadaankin Heinävauva! Ja minä kun olinkin aivan varma et ei nyt
mitään tapahdu kun niin harvaan touhuiltu eikä minun mielestä edes
parhaaseen aikaan. Mutta kaikkihan on mahdolllista. Pitänee tässä odotella tuliko listan vaihto. Nyt kiertopäivä 29/28.
Voi kun sais tänään siivottua, eilen olin naisten kans saunassa ja lapset ja isä oli kyllä lahjakkaasti pitänyt siivoa talossa yllä. Kun saiskin jostain ylimääräistä enegiaa.
Kaikille plussa onnea ja auringonpaistetta, näyttäis ainakin täällä meillä
tulevan ihanan kirkas päivä!
Taru 05 -meillä vähän sama tilanne, ollaan molemmat aika paljon työn puitteissa poissa kotoa. Ei touhuiluihin aika tahdo aina riittää.
iuiu - pidän sulle peukkuja ++
Oma napa: olen edelleen aika rauhallisin mielin. Mies tulee huomenna kotiin ja pitäisi aloittaa taas vauvanteko-projekti. Eilen illalla alkoi vähän mietityttämään, että mitenhän sitä sitten jaksaa kun on pieni vauva, koululainen, läjä lemmikkejä ja iso omakotitalo hoidettavana.
Vielä kun mies on aina pois kotoa. Mutta toisaalta kun tuota listaa katselee, niin kenenkä unelmalta tämä ei kuullostaisi(lukuunottamatta miehen ainaista reissaamista).
viola71. meil vaan mies on töissä ja mä olen työttömänä kotona.
miehen työpaikka on pikkufirma ja työajat menee siks aina vähä väliä sikin sokin.
mihis kaikki elolintuset on kadonnu ku on niin hiljaista?
meillä on täys meteli menossa kun neiti toi kavereita koulusta kylään. näin pienes kyläs on kyllä silti onni et on niitä kavereita.
asukkaita kun on vaan n.200..
plussa ja ovis ++++++++++++++++++++++++++paljon
Niin missä tosiaan on kaikki Elolintuset? on kovin hiljaseks menny tää meidän pino.Mä oon touhunnu koko päivän kaikkee pientä kivaa.Oon ajatellu että pitää vähän saada ajatuksia pois tosta vauvakuumeesta.Nyt se on viel helppoo mut sit ei ku piinapäivät alkaa.
Iuiu:Pidän peukkuja tääl plussan puolesta.Milloin aiot testata?Kaikille hauskaa perjantai iltaa!!!
täällä sitä ollaan =D hieman vieny aikaa tämä elämä mutta täytyy parantaa tapoja ja kirjotella päivittäin.
Tässä mietin että onko kellään oviksen jälkeen tullu menkkamaisia oireita ja esim alaselkää juilinu?
itse tikutin oviksen kp 13/29 ja nyt tänään ja eilen ollu menkkamaista jomotusta mahassa jne ja nyt siis kp 18/29 eli oviksen tikutuksesta on noin 5-6pv.
Täällä sitä taas töistä kirjoitellaan :)
Meillä ovis tuli... ja taisi mennäkin. Olin havaitsevinani joulimista tuossa ti-ke, mutta miestä en vaakatangoon saanut. Joten nautin oviksesta telkkaria katsoen :) Tosin eihän sitä koskaan tiedä, kun tuo meidän poikakin sai alkunsa ihan " outoon" aikaan... :)
Viikonloppuja kaikille elolintusille :)
Hämeessähän ollaan tunnetusti hitaita :). Päivän oon ollu töissä ja ilta on menny normaaleja kotihommia tehdessä. Huominen olis vielä työpäivä ja sit sunnuntai vapaa.
Mitä, onko muillakin miehet alkanu hankaliksi? Meillä isäntä lupas tulla kuudelta kotiin, mutta eipä oo vielä näkyny. On jotain kavereiden pakastimia kantamassa! Välillä tuntuu, ettei ukko ajattele kuin itseään, hänen työnsä ja menonsa on tärkeämpiä kuin mun. Tällä viikolla on taas joka ilta ollu jotain menoa, toisina iltoina työjuttuja ja toisina oma harrastus (salibandy). Mä harvemmin pääsen itsekseni esim. ruokakauppaan. ARGH, että ottaa päähän.
No, kun oikein ottaa päähän, ei tuolla §
Koko päivä on taas oltu menossa. Ja nyt ehtii koneella hieman olla.
Tänään kp 18/28. Alkaa jo pikku hiljaa jännittää jos ois tärpännyt. Jos nyt jo jännitän niin mitähän tää on sitten reilu viikon päästä.
Eilinen päivä oli jotain ihan hirveetä. Kaikki mitä tein meni ihan pilalle. Unohdin kännykkäni hupparini taskuun ja laitoin sen pesukoneeseen. Parin tunnin kuluttua rupesin kännykkää etsimään ja tajusin että sehän jäi hupparin taskuun. No pesukonehan oli koko pesuohjelman ehtiny jo tehdä. Kännykkä oli aivan pilalla. Tänään jouduin siis uuden puhelimen ostamaan.
Meillä poika on kipeenä. Kurkku on tulehtunut ja nyt on penisliini siihen. Mies kävi pojan kanssa lastenklinikan päivystyksessä kun itse olin sillä aikaa kuntoilemassa. Aloitin hydrospiningin ja taidan mennä ens viikolla uudestaankin.
+++++++ säteitä kaikille!!!
Öttis
Tietokonenörtti-Sara, 1 v 4 kk, kävi näköjään sitten painelemassa nappuloita :)
Mut jatketaan. Sitä varmaan olin kirjoittamassa, että kun oikein ottaa päähän esim. se, että aina saa olla tytön kanssa kahdestaan ja hoitaa kaikki hommat itse, ei tuolla vällyjen välissäkään pahemmin mitään tapahdu. Ja sit jos muuten olis fiilikset ok, joko tyttö ei mene ajoissa nukkumaan (hiipii monta kertaa pois sängystään) tai sit ite on ihan tajuttoman väsynyt. Tässä kierrossa on kerran puuhailtu, mut toivottavasti oikeaan aikaan :). Ovis ihan selvästi oli jo, joten saapi nähdä, onko meille tulossa elolintunen alku- vai loppukuusta. Tosin esikoinenkin syntyi lähes 2 viikkoa lasketun ajan jälkeen, joten voi mennä hyvinkin syyskuun puolelle, jos ei tästä kierrosta tärpänny.
Siitäkin huolimatta, että useampi Heinäsirkoista tänne siirtynyt kielsi kenenkään perästä tulemasta.
Monta tuttua tääällä näyttää olevan (kävin jo listalle ilmoittautumassa) ja monen kanssa ehditään vielä tutustua :)
Taidan vähän esittäytyä (jos se vaikka on tapana?)
Eli Vantaalla asustellaa. Perheeseemme minun ja mieheni llisäksi kuuluu 08/04 syntynyt esikoispoika (la oli heinäkuussa 04 mutta kaveri ei sitten millään luopunut yksiöstään joten elovauva saatiin :) ) ja " puolihullu" kissa-neiti. Yritys ollaan aloitettu 10/05 joten alku metreillä mennään.
Eipä kai tässä muuta kuin mukavaa viikonloppua kaikille.
Siivotessa menikin melkein koko päivä eikä ehtinyt tänne enää.
Nyt odottelen lasten väsymistä ja ajattelin kurkata. Mies laittaa mun veljen kanssa autotallin ovea paikoilleen eikä ole mullekaan seuraksi.
PItää sit sängyssä panna se koville ja marista kaikki vaivat ja vauva
oireet.
Ois ollu kiva testata isäinpäivänä mut tilasin netistä testit eikä ne ehdi siihen. Aika selvältä tuntuu jo vuotojen suhteen. Heti oviksen jälkeen
oottelin sitä normaalia vuotoa mut heti havahduin et onpas niukkaa tuon vuodon kans. Mulla kun tuntuu et on vähän normaalia runsaampaakin vuoto. No sitä samaa ollu oviksesta tänne asti. Ei jää
oikeestaan mitään paperiin vessareissulla.
Yks murhe kuitenki vähän huolettaa. Olis ollu niin kiva vielä poikaa
imettää, nyt tulee stoppi vähän aiemmin. Ajattelinkin et jos yks kierto
olis menny niin aina se olis ollut eteenpäin. Jos sen pari kk on pystynyt
vielä imettään kun on oottamaan alkanut. No pitää helliä poikaa muuten, nyt hän on 8kk ja ihana halimaan ja paijaamaan.
Mut oikein kivat viikonloput kaikille ja kovasti +säteitä ympäri suomenmaata!!! Eihän sitä tiedä vaikka huomennakin joutais, eihän tuo
ukkokulta ole silloinkaan kotona!
Jippii, sain saikkua ens viikon torstaille saakka. Mutta saipa päivystyksessä liki 3h. istuakkin että sinänsä.
Nyt kp12. vasta ja tosi kuivaa vieläkin, eli aikas myöhään taitaa taaskin ovis tulla. Kuitenkin meinaan huomenaamusta alkaa tikuttamaan.
Ja iuiu:lle plussaonnea! Teille tulisi suunnilleen sama ikäero kuin meidän muksuilla on :)
Uudestaan.Tein alotuksen ja unohdin koko elolintuset siitä.Taidan olla aika väsyny.Joka tapauksessa tervetuloa uusille!Täällä kuulumiset on nyt sitä että ukko kiukkuilee nälissään kun ollaan alettu vähän laihduttaa.Ei ollu kyl tarkotus et tarvii nälkää nähdä.Omapahan on valintansa mut vois olla äksyilemättä. Täällä siis kp9/27-31 ja ovista odotellaan.On täs kyl touhut jo alotettu mut ei paljo inspiroi jos äijä jatkaa tolla linjalla.Plussaonnea!!!