Lue keskustelun säännöt.
********JOULUJEN Perjantai********
Kommentit (22)
heh,soita vaan :D
Mä en kyllä uskalla kertoa ettei jollekin tuu huono olo..Sitä ei meinaan kerrota äidille.Ehkä joku alalta faktan tietää mutta mä en halua pelotella ketään.Ihan rauhallisin mielin menkää vaan kaikki vauvanhakureissuun :)) pääasiahan on saada muksu pihalle ;)
Nyt,hyvää yötä kaikille ♥
-Tiggr *joka juuri kehuskeli ettei turvota vaan jösses kun pääsi sanomasta niin jalat paisu :( en retostele enää millään asialla!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taas näitä päiviä kun vasta iltasella malttaa istahtaa koneelle. Päivä on mennyt nopsaan, aamupäivä oltiin ulkona ja iltapäivällä naapuri oli lastensa kanssa meillä. Hauskoja nuo 2-3 vuotiaat, yhdessä ei osata leikkiä, ja jos joku ottaa jonkin kivan lelun, kaikkien on saatava se ja heti. Meteli ja sotku oli aikamoinen kun kolme tämän ikäistä täällä touhaili =)
Oma olo on ollut ihan hyvä, tuntuu että yötkin on mennyt paremmin. Mutta nyt tekee mieli koko ajan jotain hyvää naposteltavaa. Olen vakaasti päättänyt että suklaa saa jäädä, mutta saapa nähdä kuinka käy, huomenna kun on tytön karkkipäivä.
Huomaa että synnytys lähestyy, hormonit taas jyllää urakalla. Joka asia ottaa päähän. Ja se vasta päähän ottaakin, kun ei ole kenelle jutella ja valittaa (paitsi täällä). Ukkokulta ottaa heti kirjan taikka läppärin syliinsä kun tyttö nukahtaa, ja tulee nukkumaankin vasta pari tuntia minua myöhemmin. Olisi niin kiva jutella omista tunnoistaan ja ajatuksistaan, mutta ei tuolle voi mitään puhua, ärsyttävää!!! Tekisi mieli vedellä pitkin korvia...
Joo, eiköhän tämä valitusvirsi taas riitä. Toivottavasti teillä muilla on hieman tukea antavempia ja ymmärtäväisempiä kumppaneita!
Viikonloppuja kaikille!
T:Kiukku-Emppu&" Nestori"