Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne muisti teitä 1.hääpäivänä?

Vierailija
23.12.2011 |

Meillä oli viime viikonloppuna hääpäivä. Mulla oli lahja miehelle, jonka antessa vuodatin tunteeni. Mies yllättyi lahjasta, totesi muistaneensa päivän eilen, mutta ei ollut muistanut enää tänään. Päivä oli muilta osin aivan vitun tavallinen lauantai.

Oon vaan vieläkin niin pettynyt. En saanut edes synttärilahjaa ja hääpäivääkään ei näköjään juhlita. Olisi edes sanonut rakastavansa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat unohdimme kokonaan. En muutenkaan ymmärrä miksi miehen pitäisi antaa jotain.

Vierailija
22/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varannut hääsviitin yllätyksenä. Pääsin myös hierontaan ja menimme syömään sen jälkeen ihanaan ravintolaan. Oli kyllä ihanan romanttinen hääpäivä. Täytyy olla kiitollinen omasta miehestä. :)

Kuulostaa ihan meidän arjelta, jossa tehdään joka päivä toiselle jotain hyvää ja hemmotellaan. Eikä muuten olla koskaan laskettu montako vuotta ollaan oltu yhdessä. Taitaa niitä vuosia olla takana yli 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat unohdimme kokonaan. En muutenkaan ymmärrä miksi miehen pitäisi antaa jotain.

No, ku saduissa ja elokuvissa miehet antaa.

Vierailija
24/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 2 vuotta naimisissa, mutta ensimmäistä hääpäivä ei ole vielä vietetty ;). Eli viime karkauspäivänä menimme naimisiin. Nähtäväksi jää, miten muistaa, mutta en mä varmaan hernettä tule nenuun vetämään, jos ei fanfaarit soi eikä ruusunlehtiä satele. Tai jotain. Meillä on hyvä ja ihana arki, täynnä rakkautta, naurua, hassuttelua, kotoisaa yhteiseloa. SE on olennaista.

Voi olla, että suunnitellaan yhdessä jotain sitten kun sen aika on. En usko, että kumpikaan voi unohtaa menneensä naimisiin karkauspäivänä :)

Vierailija
25/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo parikymmentä vuotta. Mutta ollaan kyllä naurettu jälkeen päin, että kumpikaan ei muistanut ensimäistä hääpäivää siinä vauvaruljanssissa. Siinä vaiheessa tuli vasta mieleen, kun miehen sisko siitä sanoi käydessään meille, että pääsittekö juhlimaan 1-vuotishääpäivää. Vähän hölmistyneinä katsottiin, että kas, sekö meni jo.

Vuosien varrella on vaihtelevasti muistettu. Kerran itse muistin vuosiluvunkin väärin, minä vuonna mentiin naimisiin. 

Pitääpä laittaakin kalenteriin ylös, että muistaa tänä vuonna meidän hääpäivän.

Vierailija
26/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo parikymmentä vuotta. Mutta ollaan kyllä naurettu jälkeen päin, että kumpikaan ei muistanut ensimäistä hääpäivää siinä vauvaruljanssissa. Siinä vaiheessa tuli vasta mieleen, kun miehen sisko siitä sanoi käydessään meille, että pääsittekö juhlimaan 1-vuotishääpäivää. Vähän hölmistyneinä katsottiin, että kas, sekö meni jo.

Vuosien varrella on vaihtelevasti muistettu. Kerran itse muistin vuosiluvunkin väärin, minä vuonna mentiin naimisiin. 

Pitääpä laittaakin kalenteriin ylös, että muistaa tänä vuonna meidän hääpäivän.

Hyvä arki on se joka tekee tälläisistä päivistä merkityksettömiä ettei pidä muistaa vain koska niin kuulluu tehdä. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi