Avioliiton raskain kriisi selätetty - viikonloppu miehen kanssa -ideoita?
Olemme mieheni kanssa päättäneet jatkaa avioliittoa ison kriisin jälkeen ja päättäneet sitoutua entistä vahvemmin toisiimme. Laitamme lapset viikonlopuksi hoitoon ja menemme toiseen kaupunkiin hotelliin, jossa on tarkoitus jutella, rakastella, käydä syömässä ja ehkä tanssimassa illalla. Mies varasi hotellin, mutta haluaisin yllättää hänet ja näyttää hänelle miten paljon häntä rakastan ja miten sitoutunut olen häneen ja yhteiseen elämäämme.
Onko ideoita miten voisin yllättää mieheni? Haluaisin antaa hänelle jotain konkreettista muistoa tästä viikonlopusta. Samoin haluaisin ehkä tehdä hotelliyöstä ja siellä oleskelusta ikimuistoisen.
Kommentit (6)
älkää yrittäkö liikaa älkääkä asettako viikonlopulle liikaa paineita. Silloin se todennäköisesti päätyy vaan suureen kriisiin ja riitelyyn. Olkaa ihan rauhassa, pitäkää hauskaa ja nauttikaa yhteisestä ajasta yhdessä ilman paineita ja antakaa asioiden mennä omalla painollaan. Silloin tuosta viikonlopusta voi tulla positiivisella tavalla mieleenpainuva ja ikimuistoinen.
mutta epäilen tuota uudelleen yritystä. Eikös se äijä siellä huorissa ole viikot edelleen? Ja sinäkin olet turvahtanut niin kyllä se tykkää niistä notkeista naikkosista, eikä pysty lopettamaan. Mutta kunhan nyt yritätte uudelleen niin voit sitten alkaa etsimään uutta ukkoa kun tajuat kuinka naiivi olet. Pian se jo ilmoittaa erohaluistaan luulen ma. Ja kenen luona se nyt viettää viikot?
mutta mä ymmärrän kyllä. Jakomäessä yksinhuoltajana olo katkeroittaa. Olen aidosti pahoillani että sulle on käynyt noin.
Kannattaa hakea ammattiapua.
Olen aidosti pahoillani että sulle on käynyt noin.
leikkaa ja liimaa copy ja paste jee!!
Pääkaupunkiin ajateltiin mennä. Kui?
askartele lahjakortti, jossa lupaat esim. hierontaa, lunastaa miehen tiskivuoron, "ihan-mikä-vaan-palvelus", tjsp, vuokrataan DVD - saat valita elokuvan... Vain mielikuvitus on rajana :)
Onnea teille ja tsemppiä jatkoon!