Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne muisti teitä 1.hääpäivänä?

Vierailija
23.12.2011 |

Meillä oli viime viikonloppuna hääpäivä. Mulla oli lahja miehelle, jonka antessa vuodatin tunteeni. Mies yllättyi lahjasta, totesi muistaneensa päivän eilen, mutta ei ollut muistanut enää tänään. Päivä oli muilta osin aivan vitun tavallinen lauantai.

Oon vaan vieläkin niin pettynyt. En saanut edes synttärilahjaa ja hääpäivääkään ei näköjään juhlita. Olisi edes sanonut rakastavansa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai 1 v. hääpäivä oli viime perjantai. En saanut mitään lahjaa... itse ostin miehelle kirjan.

Onneksi kukaan ei ole kysynyt, millaisen lahjan sain. Pitäisi sitten valehdella jotain.

Vierailija
2/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotishääpäiväksi sain timanttisormuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

( mistä yllätyin...)itse annoin miehelle ranneketjun mihin kaiverrutin nimen. Seuraavina hääpäivinä ollaankin vaan käyty syömässä.

Useimmiten en saa mitään lahjoja, joulu/synttäri, ja ensimmäisenä äitienpäivänä en saanut korttia enkä lahjaa, koska mies ei ymmärtänyt miksi olisi tarvinnut hänen mitään hommata, enhän ole HÄNEN äitinsä...

Miehet ei vaan tajua, että naiset voi loukkaantua tuollaisesta.

Vierailija
4/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten en minä häntäkään. Oli täysin tavallinen päivä.

Vierailija
5/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies vois muistaa tärkeet päivät!

Esim ihan viedä jonnekin vähän kauemmas kävelylle kahden kesken.

Kun huomiois jotenkin!

Mutta: isäni ei muistanut eikä huomioinut äitini synttäripäiviä tai äitienpäivää tai hääpäivää yli 50:een vuoteen. Mutta NYT kun äiti on mullan alla, niin joka merkkipäivä isä on viemässä kukkaa tai kynttilää haudalle.

Vierailija
6/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

( mistä yllätyin...)itse annoin miehelle ranneketjun mihin kaiverrutin nimen. Seuraavina hääpäivinä ollaankin vaan käyty syömässä.

Useimmiten en saa mitään lahjoja, joulu/synttäri, ja ensimmäisenä äitienpäivänä en saanut korttia enkä lahjaa, koska mies ei ymmärtänyt miksi olisi tarvinnut hänen mitään hommata, enhän ole HÄNEN äitinsä...

Miehet ei vaan tajua, että naiset voi loukkaantua tuollaisesta.

Vierailija
7/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päähän, kun ensin luvataan ummet ja lammet ja saalistetaan ympäri kyliä. Sitten ei tarvikaan tehdä hevon vi##ua suhteen eteen ja ihmetellään, kun vaimo on niin tyytymätön.

Ehkä eniten vit##taa, että ansaitsin näköjään saman toiseen kertaan. Aviomies numero yksi vei sentäs työpaikalleen syömään...

AP

Vierailija
8/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliit korvikseteikan vuoden häälahjaksi. Tokana ja kaikkina muinakin vuosina olen saanut illallisen, hotelliyön ja matkan. Mun mies rakastaa lahjoa. Jouluna olen jo saanut viikonlopun hotellissa ja uuden telkkarin makuuhuoneeseen, sekä miehen maksaman lahjaostosreissun lapsille ja suvulle.

Asunto on jo maksettu ;-)

Vierailija
9/26 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli varannut sviitin siitä hotellista missä oltiin hääyönäkin, vei mut syömään, kierreltiin eri terasseilla nautiskelemassa skumppaa porvoon vanhassa kaupungissa yms yms..

Vierailija
10/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eka hääpäivä huomenna ja en usko enkä odota että ukkolultani muistaisi mitenkään :D olemme olleet 10v yhdessä koten uskon tuntevani mieheni jo niin hyvin ;) menemme kyllä perheen kera syömään ravintolaan ^^

Vierailija
11/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan muistettu kumpikaan mitenkään. En edes muista meidän hääpäivää milloin se on. Paremmin muisten sen ,että rakas koira kuoli päivää ennen hääpäivää.En voi loukkaantua siitä,että mies ei muista , kun en muista itsekään. Mies kyllä muistaa syntymäpäivänä ja äitienpäivänä ja tietenkin jouluna. Lahjoja en edes haluaisi. Minulla on jo kaikkea, mitä joku toinen ihminen voisi minulle antaa.

Vierailija
12/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli perässä Islantiin, jonne olin jo viikkoa aikaisemmin saapunut tapaamaan ystävää. Oli aikonut varata yllätykseksi meille hotellihuoneen, mutta onneksi en ollut ehtinyt, koska mies oli varannut huoneen Suomesta käsin yllätyksenä. Lisäksi sain korvakorut, jotka sopivat huomenlahjaksi saamaani kaulakoruun. Itse annoin miehelle Islannissa neulomani islanninvillaiset kämmekkäät... Ja tunsin olevani se huonommin varautunut puoliso. :) Päivä vietettiin Blue Lagoonin hemmotteluissa ja siellä syötiin myös hyvä illallinen.

Myöhemmin olemme yleensä käyneet hääpäivänä ainakin syömässä hyvässä ravintolassa ja tehneet jotain muuta kivaa yhdessä. Lahjat on vähän jääneet, ja ihan hyvä niin - yhdessä vietetty aika ja makuelämykset on kiva tapa juhlistaa ilman stressiä.

Vierailija
13/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh - siis tietty "oliN aikonut varata"... - Islannissa ollut

Vierailija
14/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pitämään atk-koulutusta martoille koko päiväksi.

Oli lauantaipäivä.........

Ihan "vähän" sai kuulla siitä jälkeenpäin. Toiste ei ole tehnyt samaa virhettä.

Vierailija
15/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vaan että mulla on sulle yllätys. Pakkaa bikinit laukkuun se ja se päivämäärä. Mentiin boraboralle :)

Vierailija
16/26 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varannut hääsviitin yllätyksenä. Pääsin myös hierontaan ja menimme syömään sen jälkeen ihanaan ravintolaan. Oli kyllä ihanan romanttinen hääpäivä. Täytyy olla kiitollinen omasta miehestä. :)

Vierailija
17/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tärkeämpää on yhdessä vietetty aika lahjojen sijaan. Yksivuotishääpäivää vietimme ravintolassa syöden, josta siirryimme viettämään yötä saunallisesti sviitissä kuohuviiniä kera. Aamulla nautimme huoneeseen tuodusta aamupalalla. Hieman hemmottelua arjen keskellä:-)

Vierailija
18/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh,täytyy näin 25v miehenä ihmetellä tekstejä mitä luin.

Tänään 11.6 on hääpäivämme ja aloin netistä selaamaan mitä muut ovat tehneet vaimonsa hyväksi.

Ja täytyy myöntää että olen aika pettynyt.

Itselle vaimoni on elämäni tärkein henkilö ja kyllä haluan muistaa häntä häidemme kunniaksi.

Aamulla töihin mennessä laitoin vaimolle runon puhelimeen joka kuului seuraavasti:

"Sinun ei tarvitse kertoa minulle

kuinka suuresti minua rakastat,

jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi,

kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan.

Sinun ei tarvitse myöskään kertoa,

että olen sydämesi valittu,

jos vielä vuosienkin jälkeen

silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni,

ja jäädä niihin kiinni.

Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin,

kun en itsekään itseäni ymmärrä,

ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin,

kun itse itsellenikin olen sietämätön,

en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun.

Sinun ei tarvitse kertoa minulle,

kuinka suuresti minua rakastat,

mutta kerro Rakkaani silti.

Kerro usein, jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen,

mitä vapiseva sydämeni jo tietää.

Rakastan sinua,hyvää hääpäivää rakas"

Häälahjaksi ostin korurasian jonka sisällä oli viesti, viestissä luki: "Vuosi vuodelta rakautemme vahvistuu ja korurasia täyttyy".

Eli joka hääpäivä uusi timanttikoru odottaa korurasiassa.

Myös käymme vakipäivänä syömässä Helsingin Savoyssa ja lähetän ruusuja työpaikalle tai kotiin.

Silti tuntuu ettei se riitä,mutta tekstejä lukiessani huomaan olevani varmaan ainoa joka huomioi vaimoaan.

Vierailija
19/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla illansuussa "onko meillä tänään hääpäivä?" 😮

Sen jälkeen se selvitti että 1. hääpäivä on paperihääpäivä. Se haki silkkipaperia ja väänteli siitä jotain mikä oli kuulemma kukka

Vierailija
20/26 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En kyllä itsekkään mitään laittanut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi