Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi opettajat eivät kiitä saamistaan lahjoista esim,

Vierailija
23.12.2011 |

Wilman kautta, taitaa olla ihan turha kiittää opettajaa pienellä muistamiselle, jos koskaan ei kiitosta saa.

Opettajaa en mieleistele lahjalla-poika saa ilman tai lahjan kanssa todistukseen arvosanoja 7 luokkaa..

En vaan ymmärrä kuinka opet voi arvioida lapsen käytöstä jos eivät itse osaa edes perustaitoja...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina hyvät lahjat ja huolella valitut.

10

Vierailija
22/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opehan kiittää lasta samantien kun lapsi sen lahjansa ojentaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei opettajille tarvitse ostaa mitään.

oma moka.

on tapana vaan viedä jotain pientä kun on opettaja jaksanut muksuasi koko vuoden paimentaa. jos siitä ei tarpeeksi tunne kiitollisuutta, älä vie lahjaa.

Vierailija
24/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi, että istuu perheensä kanssa sohvalla koristeiden ja herkkujen kanssa, villasukat jalassa ym. Eli kertoi kaikista saamistaan lahjoista.

Vierailija
25/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyysin viemään vielä kiitokset kotiinkin. Jos joku lahjoakseen lahjoja antaa, ei hän varmaan kiitosta ansaitse...

Vierailija
26/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin huomasin oman lapseni opettajan kiittävän lapsia koululla. Hän toivotti kädestä pitäen hyvää joulua ja kiitti jokaista lasta muutenkin menneestä syksystä, oli sitten lahjaa tai ei.

Itse en ole kuin kerran laittanut pojan mukaan lahjoa, eli silloin kun vaihtoi tarhaa ja jäi monivuotiset tutut tädit sinne vanhaan tarhaan. Silloin annoin suklaata yhteisesti kaikille tädeille. Samaan tapaan voisin kuvitella jotain antavani silloin, kun pojalla on kuudennen vuoden kevätjuhla tai jos mukava opettaja jostain syystä vaihtuisi sitä ennen.

Olen itse ajatellut, että niin tarhan tädeille kuin opettajillekin paras huomionosoitus on vanhempien yhteistyöhalu ja positiivinen suhtautuminen heidän työtään kohtaan.

Vierailija
27/27 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en opena saa kiitoskorttia tms oppilaille antamistani lahjoista tai muistamisista?

Itse asiassa moisen odottaminen ei ole tullut mieleenikään. Samoin olen lahjan joskus saadessani "vain" halannut oppilasta ja kiittänyt suullisesti siinä lahjanantohetkellä.

Nopoloita lainatakseni "Ei tehrä tästä ny numeroo", kiitos!

(Pitäisiköhän tosiaan vaihtaa alaa, jos tämä palsta kertoo totuuden suomalaisten opettaja-asenteista. Huh huh.)