Apua. Miesystävä laittoi viestiä, että tulee sittenkin jouluksi. Että on puhuttavaa.
Pelottaa, ahdistaa. Viime vuonna tähän aikaan hän laittoi suhteen poikki, mutta palasimme yhteen syksyllä. Tuleeko se nyt tänne jouluksi saman uutisen kanssa uudestaan? Soitin kyllä, mutta ei suostunut kertomaan asiaansa. Kuulosti ihan hyväntuuliselta. Mutta voihan se olla hyväntuulinen vain siksi, että on saanut tehtyä päätöksen johonkin suuntaan. En tiedä olenko koskaan ollut näin hermostunut...
Kommentit (12)
Ei voinut sitten viimeksikään uutistaan töräyttää ennen joulua tai odottaa joulun jälkeen??!! Ja nyt sama homma. Jos se sut jättää nyt, niin taitaa olla parempi sulle, ap!
Sano sille, että pelkäät sen asiaa viime vuoden takia, ja haluaisit että kertoo heti.
Voimia sulle..
yllätyksenä. Tsemppasin lapselleni edes jonkinlaisen joulun, vaikka mieli oli täysin musta. Itkin yksin vessassa aina kun lapsen silmä vältti. Kauhea kokemus. Merkkejä mistään oudosta ei ole nytkään ollut, kaikki on hyvin. Mutta tästä tyypistä ei kyllä koskaan tiedä. ap
ei oo kiva jännittää tommosta.
Jos on kiva mies ei tee tota just jouluna. Jos on tosi ikävä tekee sen kahdesti.
uutisen kanssa? Kyllä sillä täytyy olla jotain muuta mielessä!
En pilaisi jouluani moisen urpon vuoksi
Että jos on jotain huonoa asiaa, niin ei tarvi ees tulla. Mun mielestä hän vois sen verran sanoa!
niin terveisiä vaan että on kyllä sen sortin kusipää että voit olla onnellinen että eroon pääset. Jos ei noin alkeellista tilannetajua ole...
Ja jos se kosimaan on tulossa niin keskustele hänen kanssaan ensin vähän tulevaisuudesta. Että meneekö se jatkossakin niin että mies keksii jotain ja pitää sitten jännityksessä.
Kaikkea hyvää!
Onneksi olen tässä vuoden aikana jo kasvanut aika paljon. Minun on vaikea ajatella, että olisin "onnellinen" jos pääsen hänestä eroon. Toki stressi vähenisi huomattavasti. Meillä on jollain tasolla niin uskomaton sielunkumppanuus, että en ole sellaista aiemmin kenenkään kanssa kokenut. Mutta pikkuhiljaa voin myös ajatella, että voin luopua hänestä, jos pakko on. Tai sitten mennä naimisiin, jos hän haluaa. Ei helvetti mä kuulostan hullulta itsekin. ap
Kerran voi pilata joulun, ei kahdesti peränjälkeen. Jos se taas tulee kosimaan, ole ystävällinen mutta tee selväksi, että tulevaisuutta pitää yhdessä miettiä ennen kuin mitään päätetään.
Soita sille uudestaan ja sano että sua ahdistaa ihan vitusti kun pelkäät että se ilmoittaa jättävänsä sinut, kuten kerran näin tekikin. Sano että jos on jättämässä niin on parempi että sanoo heti. Jos se sitten EI ole jättämässä sua, niin painotat sille että seuraavan kerran kun hän laittaa tekstarin, ja ei halua sanoa syytä, niin on parempi että laittaa tekstarin perään sulkuihin lauseen "en ole jättämässä sua", tai ihan lyhyesti EOJS.
...että seuraavan kerran kun hän laittaa tekstarin ja haluaa tavata, ja ei halua sanoa syytä, niin on parempi että laittaa tekstarin perään sulkuihin lauseen "en ole jättämässä sua", tai ihan lyhyesti EOJS.
Siis kosinta mielessä.