Eikö teillä ole tänään kiire?
Mä olen vielä töissä, töiden jälkeeen on vielä hommaa kotona. Ottaa pattiin kun tänään on tulossa jos ketä meille käymään. On läheisiä ihmisiä ja sanoin että kun on kiire, "no, mutta me tullaan tänään kun tänään sopii meille" Vittu, mitään kahveja en kyllä keittele!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (23)
Olen ollut jo pari päivää lomalla. Jouuruokia olemme miehen kanssa tehneet iltaisin yhdessä, joululahjat hankittu jo ajat sitten. Vähän olen tänään siivoillut ja laittanut joitakin ruokia. Lasten kanssa on katseltu telsua ja käyty kirjastossa ja oleiltu vaan. Mihinkään ei olla menossa, ei ole tapana kyläillä tässä vaiheessa.
Nyt on jo huomista varten kaikki tarjoiluastiat yms. otettu esiin -huomenna van nautitaan
Otin lomaa eilisen ja tämän päivän, jotta saan rauhassa laitella joulua. Teen joka vuosi niin.
Aamulla tuotiin kuusi sisälle ja koristeltiin. Sitten mies lähti töihin, tulee yöllä.
Illalla laitan kinkun uuniin ja aamulla se on valmis. Eilen siivottiin, ihan normaali viikkosiivous.
Olemme menossa Nokian Edeniin valmiisiin pöytiin jouluksi. Pikkuhiljaa pakkaillaan.