Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvojen ja taaperoiden yöheräämiset, kuka herää?

Vierailija
23.12.2011 |

Meillä minä herään aina ja rauhoitan vauvan tai jo nyt taaperon takaisin uneen. Vastaavasti mies sitten nousee kun lapsi herää aamulla ja he menevät aamupalalle. Minä nukun vielä tovin kunnes mies tuo kahvin sänkyyn ja sitten nousen rauhassa. Näin siis viikonloppuisinkin. Molemmat pysyy pirteinä; mies nukkuu kuin tukki ilman herätyksiä ja minä saan aamulla nukkua pidempään. Lapsemme heräsi vauvana tunnin välein ja nykyisinkin 1-5 kertaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 2v. Kumpi sattuu ennemmin yöllä heräämään. Yleensä käy niin, että tyttö tulee yöllä kesken unien meidän väliin nukkumaan, tovin aikaa saattaa mennä että uudestaan nukahtaa. Vauva-aikana mies oli kans monesti hereillä. Aamuisin minä yleensä herään tytön kans, jos sattuu ennen miestä heräämään. Mies menee yleensä aamuisin töihin, iltavuoroa joskus. Viikonloppuisin yleensä vuorotellaan aamut. Meistä kahdesta oon aamuvirkumpi. Toinen lapsi tulossa, sittenhän taas uudet kuviot.

Vierailija
2/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasta oli aina pystyssä ennen kahdeksaa. Minä heräilin siinä kymmenen maissa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi herää yöllä, niin mä avitan sitä saamaan taas unen ja mies herää aamulla töihin ja samalla kun syö omaa aamupalaansa, niin siinä samalla syöttää lapsen ja hoitaa muut aamutoimet.

Näin on myös siis arkisin. Kahveja mulle ei kuitenkaan sänkyyn tuoda :)

Vierailija
4/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan taaperon 3v, 4-9x/yö. Vauva nukahtaa helposti ja nopeasti tutin kanssa uudestaan, joten miehen on helpompi hoitaa vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä