Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänsä näköinen tytär=ruma?

Vierailija
23.12.2011 |

Esim. Saimi Hoyer mielestäni on 100% isänsä tytär = Jyrki Nousiainen. Ruma vai kaunis?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimin ulkoista habitusta, niin minun tyttäreni on isänsä näköinen, onneksi. Oikein kaunis tyttö ja mies on oikein hyvännäköinen. Minä olen enemmänkin kirveellä veistetty. :)

Vierailija
2/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huono esimerkki, kun on niin persoonallisen näköinen ja jakaa mielipiteitä muutenkin.

Tiedän monta isänsä näköistä, jotka ovat kauniita. Tuskin kukaan kuitenkaan näyttää mieheltä, vaikka perisi piirteitä isänsä puolelta.

Itselläni on nuorempi tyttö isänsä näköinen, ja tuntuu söpömmältä kuin siskonsa. Eikä tuo isä mikään komistus ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitinsä näköinen poika sitten kaunis?

Vierailija
4/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi on sinällään huono esimerkki, mutta omalla ulkonäöllään menestynyt, isänsä näköinen nainen. Kauneus on katsojan silmissä...

Meillä kolmesta tyttärestä yhtä, kauneinta, pidetään yleisesti isänsä näköisenä.

Vierailija
5/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on ilmetty isänsä ja kaunis! Tämä on tietysti puolueellinen näkemys :)

Vierailija
6/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär on kuin isänsä kopio. kun laittaa mieheni n 1 kuvan ja meidän tytön 1 v kuvan vierekkäin niin ei heti tietäis kumpi on kumpi jos tytöllä ei olis hametta päällä :) ainut vaan että mies on tumma(mustat hiukset, ruskeet silmät) ja tyttö taas vaalea. Ja niin; kyllä meidän tyttö vaan kaunis niin minun kuin monen muunkin mielestä!

Vierailija
7/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö kuulemma on äitinsä näköinen. Itse sanon, että näyttää enemmän isältään; onneksi! Isä on komea ja pitkä, tummapiirteinen. Itse taas olen aika tusinatavaraa. Mutta koska isä ei ole nähtävissä (emme ole hänen kanssaan yhdessä), muut eivät tietenkään näe kuin vaan minut ja tyttäreni :)

Vierailija
8/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekkäitä. Nämä miehekkäät piirteet tulee siinä teiniiässä esille. Lapsena voi olla ihan nättejä.

Vierailija
9/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat yleensa niin pehmeapiirteisia etta piirteet sopivat yleensa ihan yhta hyvin - tai jopa paremmin kuin miehelle - naiselle.

Vierailija
10/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaan suomalaisia drag-artisteja!

Vierailija
11/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista sanontaa että kun tyttö on isänsä näköinen hänestä tulee kaunis?

Ja eihän isän piirteet tarkoita miehekkyyttä! Miehekkäät piirteet on testosteronin vaikutusta. Samat piirteet voi olla naisella naisellisia ja miehellä miehekkäitä.

Vierailija
12/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yleensä nämä isänsäänsä tulleet on aika miehekkäitä. Nämä miehekkäät piirteet tulee siinä teiniiässä esille. Lapsena voi olla ihan nättejä.

saanut nainen on saanut ne pehmeämmässä muodossa, koska estrogeeni muokkaa niitä. Äidiltä piirteitä saanut poika saa piirteet vahvempina, koska hänellä taas testosteroni muokkaa niitä.

Vierailija
13/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on tullut minuun, mutta olisin toivonut kovasti että olis perinyt isänsä ulkonäön ja tummuuden. Pojat on tulleet enemmän isäänsä, mutta mun silmät (joita tytöllä taas sitten ei ole, valitettavasti).

Vierailija
14/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea kuvasarjana:

http://www.smbc-comics.com/comics/20101226.gif

Eli idea vapaasti suomennettuna, nainen jolla on jykevä leuka voi synnyttää komeita poikia (komeat leukaperät), vaikka nainen itse ei oliskaan viehättävän näköinen. Jotakuinkin tästä syystä rumia ihmisiä on olemassa - vastakkaista sukupuolta olevalta vanhemmalta perityt kasvojenpiirteet ja ruumiinpiirteet, jotka eivät natsaa sen toisen sukupuolen yleisiin kauneuskäsityksiin.

Vierailija
15/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kauniita...

Vierailija
16/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis+kaunis=ruma

ruma+kaunis=kaunis

ruma+ruma=?

Vierailija
17/17 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isällä on taipuisa, tumma tukka ja suuret siniset silmät, useimmat mielellään ottavat samat tyttärelle jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän