Millaisia pipoja teidän 7 - 10-vuotiaat pojat käyttää ?
Kommentit (17)
ekaluokkalaisen piti saada Airwalkin tupsupipo. Semmoset on kuulemma nyt muotia...
Harmaan peruspipon, jossa on tosi ihanan tuntuinen pehmoinen fleece vuori, oli kovasti pojan mieleen.
Mun poika on 11 jo, mut lempipipot on MicMacin (osti itse) ja sit NY-pipo.
Toisella on turkoosi-t.sininen tupsupipa, vähän pitempi, en muista merkkiä (maksoi puolet viikkorahoillaan, en olisi ostanut yli 30e:n pipaa).
Dudesons pipoa ja montaa muuta. Mutta en kyllä ymmärrä, miksi lapsen pitää maksaa puolet omasta pipostaan? Siis jos ei yhtenään ole pipoaan kadottanut tms. Vai ollaanko meillä pilallehemmoteltuja, kun ei lasten tarvi maksaa mitään vaatteistaan.
Toisella on turkoosi-t.sininen tupsupipa, vähän pitempi, en muista merkkiä (maksoi puolet viikkorahoillaan, en olisi ostanut yli 30e:n pipaa).
on NHL-pipo, semmonen paksu iso myssy jossa tupsu. Kuulemma luokkakaverit olis halunnu vaikka ostaa sen siltä, oli niitten mielestä niin hieno.
että pojalla oli a) vielä aivan hyviä pipoja ja b) jos oltaisiinkin ostettu uusi, ei todellakaan mitään 30e:n pipaa.
Pipojen hankitahinnatkin pitää suhteuttaa perheen tuloihin, meillä käytetään paljon rahaa esim. lasten harrastuksiin, joten 30e yhdestä päähineestä on liikaa.
Sille pipA-sanasta valittaneelle, Tampereella neulosmateriaalista tehty sporttinen päähine on nimeltään PIPA.
Ossää vaa kiitolline, ettemmää kirijota koko viästiä tampereeks.
Sinun murteesi tuskin myöskään on kovin korvia hivelevää jonkun toisen murrealueen asukille;-)
Tokmannilta 7 euroo.. :)
Pitää sanoa, että kyllä mäkin laittasin itse maksamaan ainakin osan, jos jotain kallista vaatetta haluaa. Kaikilla kun ei se raha puussa kasva.
NHL-seurojen logopipoja isolla tupsulla